Οι Ιταλικές βιομηχανίες αυτοκινήτου ήταν πάντα στην πρωτοπορία και στην ανάδειξη καινοτόμων λύσεων στην τεχνολογία του αυτοκινήτου. Τι να πρωτοθυμηθούμε.
Την καθιέρωση της μπροστινής κίνησης;
Τα γόνατα Mac ferson και τα προηγμένα συστήματα ανάρτησης;
Το δεσμοδρομικό σύστημα οδήγησης των βαλβίδων; τον άξονα ;
Τους κινητήρες με φτωχά μίγματα;
Το διπλό υδραυλικών σύστημα φρένων;
Τον μηχανικό κατανομέα πίεσης των φρένων;
Τον δρόμο της πρωτοπορίας συνεχίζουν οι μηχανικοί της Marelli που παρουσίασαν πρόσφατα την πρώτη ανάρτηση στον κόσμο που δεν φέρει αμορτισέρ ή κάποιο υγρό (λάδι).
Σύμφωνα με τους Ιταλούς, πρόκειται για ένα σύστημα που είναι ικανό να προσφέρει υψηλή άνεση απορροφώντας περίτεχνα τις κακοτεχνίες των δρόμων και ταυτόχρονα κάνει ανάκτηση της ενέργειας.
Η νέα ενεργή ηλεκτρομηχανική ανάρτηση αποτελείται από τέσσερις ηλεκτρικούς ενεργοποιητές συνδεδεμένους με τον βραχίονα ανάρτησης, η οποία ακυρώνει το κλασικό αμορτισέρ, αλλά εξακολουθεί να διαθέτει ελατήριο.
Διαθέτει μικρά ηλεκτρομοτέρ που είναι υπεύθυνα για την κίνηση του βραχιόνα στον οποίο είναι προσαρτημένα και η κίνησή τους ελέγχεται από μία μονάδα ελέγχου που αναλύει διαρκώς τις δυνάμεις και τις παραμέτρους της επιτάχυνσης, της διαδρομής της ανάρτησης ή την γωνία των τροχών.
Με αυτό τον τρόπο, κάθε βραχίονας ρυθμίζει τη δύναμη που θέλει να εφαρμόσει για την σωστή απόσβεση, ελέγχοντας ακόμα και την ελευθερία του τροχού όταν αντιμετωπίζει μεγάλες λακκούβες. Ωστόσο, αυτή δεν είναι η μόνη λειτουργία του συστήματος, καθώς μπορεί ακόμα να κάνει ανάκτηση ενέργειας, αποθηκεύοντας την ενέργεια στην μπαταρία του 48βολτου ηλεκτρικού συστήματος. Αυτό με τη σειρά του τροφοδοτεί με ρεύμα τα ηλεκτρομοτέρ που είναι ενσωματωμένα στους κυλινδρικούς ενεργοποιητές.
Αξίζει να σημειωθεί ότι σύμφωνα με την Marelli, η ενεργή ηλεκτρομηχανική ανάρτηση είναι ικανή να ανακτήσει το 80% της ενέργειας που καταναλώνεται από το σύστημα, επομένως οι απώλειες του συστήματος είναι ελάχιστες.
Η νέα ενεργή ηλεκτρομηχανική ανάρτηση αποτελείται από τέσσερις ηλεκτρικούς ενεργοποιητές συνδεδεμένους με τον βραχίονα ανάρτησης, η οποία ακυρώνει το κλασικό αμορτισέρ, αλλά εξακολουθεί να διαθέτει ελατήριο.
Διαθέτει μικρά ηλεκτρομοτέρ που είναι υπεύθυνα για την κίνηση του βραχιόνα στον οποίο είναι προσαρτημένα και η κίνησή τους ελέγχεται από μία μονάδα ελέγχου που αναλύει διαρκώς τις δυνάμεις και τις παραμέτρους της επιτάχυνσης, της διαδρομής της ανάρτησης ή την γωνία των τροχών.
Με αυτό τον τρόπο, κάθε βραχίονας ρυθμίζει τη δύναμη που θέλει να εφαρμόσει για την σωστή απόσβεση, ελέγχοντας ακόμα και την ελευθερία του τροχού όταν αντιμετωπίζει μεγάλες λακκούβες. Ωστόσο, αυτή δεν είναι η μόνη λειτουργία του συστήματος, καθώς μπορεί ακόμα να κάνει ανάκτηση ενέργειας, αποθηκεύοντας την ενέργεια στην μπαταρία του 48βολτου ηλεκτρικού συστήματος. Αυτό με τη σειρά του τροφοδοτεί με ρεύμα τα ηλεκτρομοτέρ που είναι ενσωματωμένα στους κυλινδρικούς ενεργοποιητές.
Αξίζει να σημειωθεί ότι σύμφωνα με την Marelli, η ενεργή ηλεκτρομηχανική ανάρτηση είναι ικανή να ανακτήσει το 80% της ενέργειας που καταναλώνεται από το σύστημα, επομένως οι απώλειες του συστήματος είναι ελάχιστες.
https://www.carandmotor.gr/nea/i-proti-ilektromihaniki-anartisi-ston-kosmo
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου