Οι μετρήσεις με σχεδόν καινούργια ελαστικά (βάθος πέλματος 7 χλστ.) έδειξαν πως για την πλήρη ακινητοποίηση από τα 100 χλμ./ώρα απαιτούνται 36,2μ. Στις ίδιες συνθήκες, με την ίδια μάρκα, τύπο και φυσικά διάσταση ελαστικού, αλλά βάθος πέλματος 4,0 χλστ. η μέση απόσταση ακινητοποίησης αυξήθηκε κατά 4,2 μέτρα, φθάνοντας στα 40,4 μ. (αύξηση 10,4%). Όταν μετρήσαμε το φρενάρισμα με ελαστικά το νόμιμο όριο του 1,6 χλστ. σοκαριστήκαμε διαπιστώνοντας πως η απόσταση ακινητοποίησης είχε αυξηθεί επιπλέον 5,4 μ. φτάνοντας στα 45,8! Σε σχέση με την αρχική μέτρηση μιλάμε για αύξηση απόστασης κατά 9,6 μέτρα ήτοι αύξηση 21%. Μπορείτε να φανταστείτε τις συνέπειες σε περίπτωση φρεναρίσματος πανικού. Μετρήσαμε τις επιδόσεις φρεναρίσματος και σε γλιστερή άσφαλτο με μειωμένο συντελεστή τριβής. Η απόσταση φρεναρίσματος με καλά ελαστικά ήταν 37,4 μ. για να ανεβεί στα 43,2 μ. (βάθος πέλματος 4 χλστ.) και να κορυφωθεί στα 47,4 μ. (βάθος πέλματος 1,6 χλστ.).
https://www.autotriti.gr/autoaccessories/news/data/elastika-zantes/Megalh-dokimh-asfaleias-Kindynos-thanatos-ta-ftharmena-lastixa_205000_45880.asp
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου