Πρόκειται για το πρώτο ηλεκτρικό μοντέλο μαζικής παραγωγής της Kia, το οποίο, όπως ανακοινώνει η ίδια, προορίζεται αποκλειστικά για την εγχώρια αγορά αυτοκινήτου. Το Kia RayEV, όπως είναι η επίσημη ονομασία του, βασίζεται στο αντίστοιχο Kia CUV των 1.000 κ.εκ. και εξασφαλίζει, ειδικά για την περίσταση, μια αυτονομία κίνησης της τάξης των 140 περίπου χλμ. με μια μόλις πλήρη φόρτιση των συσσωρευτών ενέργειας –μπαταρίες ιόντων λιθίου 16,5 kWh - οι οποίες είναι εγκατεστημένες κάτω από το δάπεδο του. Το προσθιοκίνητοRayEV είναι εφοδιασμένο με έναν ηλεκτροκινητήρα, ο οποίος αποδίδει 68 ίππους και ροπή 167 Nm. Παρά τα 187 επιπλέον κιλά του βάρους του (σε σχέση με το βενζινοκίνητο 1.000αρι), οι επιδόσεις που καταφέρνει να προσδώσει ο ηλεκτροκινητήρας αποδεικνύονται ιδιαίτερα ανταγωνιστικές στην πράξη, καθώς για την επιτάχυνση από στάση έως τα πρώτα 100 χλμ./ώρα απαιτούνται 15,9 δλ., τη στιγμή που η τελική του ταχύτητα αγγίζει τα 130 χλμ./ώρα. Σύμφωνα με τους κορεάτες δημιουργούς του, η πλήρη φόρτιση των μπαταριών διαρκεί 6 περίπου ώρες, ενώ για μια ταχεία φόρτισή του, απαιτούνται μόλις 25 λεπτά. Αξίζει να σημειωθεί πως για λόγους ασφαλείας, σε ταχύτητες κίνησης που δεν υπερβαίνουν τα 20 χλμ./ώρα, το Kia Ray EV«παράγει» έναν ήχο, χάρη στο σύστημα VESS (Vehicle Engine Sound System), που προσομοιώνει τον θόρυβο που παράγει ένας «κανονικός» κινητήρας βενζίνης.
Διαβάστε περισσότερα:
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου