Μια καταραμένη απορία την έχω. Αφού είναι τόσο καλός ο κομμουνισμός γιατί όλοι προσπαθούν να δραπετεύσουν, όταν ζουν σε χώρες με κομμουνισμό αφενός και αφετέρου γιατί η Ευρώπη γέμισε με εκδιδόμενες από το Ανατολικό μπλοκ;
«ΣΤΑ ΚΟΚΚΙΝΑ» Δείτε On Demand την εκπομπή 23 Ιουνίου 2026
Πριν από 42 δευτερόλεπτα
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου