Καλά αυτοί δεν μας είχαν πρήξει ότι είναι απλός ο έλεγχος και ότι εμείς τους καλύπτουμε κλπ; http://t.co/6ggEl30xuW Καταλάβατε τώρα;
Εγγραφή σε:
Σχόλια ανάρτησης (Atom)
μια κριτική θεώρηση Οικολογικών, Πολιτικών, Επιστημονικών και Εκπαιδευτικών θεμάτων
Ουδεμία Ευθύνη φέρουμε για αναδημοσιεύσεις αναρτήσεων αυτού του ιστολογίου σε άλλα ηλεκτρονικά ή έντυπα μέσα.
Η όποια ευθύνη αποκατάστασης περιορίζεται αυστηρά στα πλαίσια αυτού του ιστολογίου και υλοποιείται αποκλειστικά με ανάρτηση στον ιστόχωρο http://filpap.blogspot.gr/ με τα συνήθως χρησιμοποιούμενα στοιχεία μορφής.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου