googleb1fd7cd7ef71feda.html

Πέμπτη 13 Αυγούστου 2015

«Κυβέρνηση Σταρχιδιστών».


Με μία λέξη, διά να μην το κουράζουμε: «Κυβέρνηση Σταρχιδιστών».
Το μόνο που επιθυμούσαν ήταν: ανοιχτά σύνορα, λευτεριά στον Ξηρό και διάλυση της Παιδείας. Την τύφλα τους δεν γνώριζαν γιά ο,τιδήποτε άλλο....

Δεν υπάρχουν σχόλια: