ΟΛΟ αυτό το τουρλουμπούκι που αποκαλείται σήμερα ΣΥΡΙΖΑ,
στήθηκε πάνω στα καμμένα και λεηλατημμένα μαγαζιά μας τον Δεκέμβρη του 2008,
πάνω στα πτώματα της Μαρφίν
πάνω στα καμμένα κουφάρια ιστορικών μνημείων της Αθήνας
και φυσικά μέσα στη λίμνη αίματος του Χατζηδάκη.
στήθηκε πάνω στα καμμένα και λεηλατημμένα μαγαζιά μας τον Δεκέμβρη του 2008,
πάνω στα πτώματα της Μαρφίν
πάνω στα καμμένα κουφάρια ιστορικών μνημείων της Αθήνας
και φυσικά μέσα στη λίμνη αίματος του Χατζηδάκη.
Πρέπει να΄χει πολύ μεγάλο θράσσος η κυρία ΠτΒ,
βασικός προστάτης της ΧΑ,
να αποκαλεί τον βουλευτή της ΝΔ ως «φασίστα».
βασικός προστάτης της ΧΑ,
να αποκαλεί τον βουλευτή της ΝΔ ως «φασίστα».
Πάνω στο αίμα του έστησαν όλο αυτό το "Αντιμνημιακό" (my ass) μπλοκ
και τ΄αποτελέσματα όλου αυτού του "Κινήματος" (μη χέσω)
τα θαύμασε το πανελλήνιον ιδίοις όμμασι σήμερις το ξημέρωμα.
και τ΄αποτελέσματα όλου αυτού του "Κινήματος" (μη χέσω)
τα θαύμασε το πανελλήνιον ιδίοις όμμασι σήμερις το ξημέρωμα.
Ασύλληπτοι ψηφοφόροι του ΣΥΡΙΖΑ ήσαν αυτοί που βιαιοπράγησαν σε βάρος του τέως Υπουργού της Ν.Δ. Ντροπή σου κάθαρμα Κωνσταντοπούλου.

Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου