googleb1fd7cd7ef71feda.html

Πέμπτη 13 Αυγούστου 2015

«Παιδική χαρά το E-mail Χαρδούβελη σε σχέση με το 3ο Μνημόνιο Τσίπρα»

Η κυβέρνηση Σαμαρά, εξαφάνισε τα «δίδυμα ελλείμματα» (δημοσιονομικό και ισοζυγίου τρεχουσών συναλλαγών) που αποτέλεσαν τις αιτίες της κρίσης και επανέφερε την οικονομία από τη βαθιά ύφεση του -8,9% το 2011, στην ανάπτυξη του 0,8% το 2014.
Στα μόλις δυόμιση έτη της θητείας της επέτυχε να θέσει τις βάσεις για βιώσιμα δημόσια οικονομικά και για στέρεα, αυτοτροφοδοτούμενη, εξωστρεφή οικονομική ανάπτυξη.

Η ανάκτηση της εμπιστοσύνης στις προοπτικές της ελληνικής οικονομίας και η απαρχή της 
αυτοδύναμης εξόδου της χώρας στις αγορές, προϋπόθετε αγαστή συνεργασία με τους εταίρους μας της Ε.Ε. και τουΔΝΤ. Συνεργασία που θα «έκλεινε», χωρίς αναταράξεις, την περίοδο των μνημονίων, θα δημιουργούσε το απαραίτητο«δίχτυ ασφαλείας» για το δανεισμό της χώρας με λογικό επιτόκιο μέσω της προληπτικής γραμμής στήριξης και θα επέτρεπε την ομαλή μετάβαση της Ελλάδας στις κοινές, για όλες τις χώρες της ευρωζώνης, διαδικασίες δημοσιονομικού συντονισμού.
Διαβάστε περισσότερα: http://elpidablog.blogspot.gr/2015/08/e-mail-3.html

Δεν υπάρχουν σχόλια: