Το θράσος τους είναι απίστευτο, αφήστε μας να κλέψουμε ή ταΐστε μας. Έχουν μάθει να ζούνε σε βάρος της κοινωνίας και παρά τις προσπάθειες που έχουν γίνει δεν φαίνεται να αλλάζουν. Μονάδική λύση να εφαρμοστούν οι νόμοι και για αυτούς, να κοπούν τα επιδόματα, να απαγορευτεί το τσαντήρωμα, να πάνε υποχρεωτικά τα παιδιά στο σχολείο και να αναγκαστούν να δουλέψουν.
Ανοίγει ο δρόμος για νέα σχολικά λεωφορεία στα Δωδεκάνησα – Η απάντηση της
Ζαχαράκη στον Κόνσολα
Πριν από 23 δευτερόλεπτα
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου