googleb1fd7cd7ef71feda.html

Σάββατο 6 Νοεμβρίου 2010

Δημοτικές Εκλογές 2010: Επιλέγουμε Γνώση -Συνέπεια - Εμπειρία

Φίλιππος Ν. Παπανικολάου 
Υποψήφιος Τοπικός Σύμβουλος Κω με την Ανθρώπινη Κω


·       Γεννήθηκα και μεγάλωσα στη Κω, όπου τελείωσα το Ιπποκράτειο Λύκειο.
·       Σπούδασα Φυσικός στο Πανεπιστήμιο Αθήνας (1978-1983). 
Ειδικεύθηκα στη Πυρηνική Τεχνολογία στο Κέντρο Πυρηνικών Ερευνών "Δημόκριτος", με υποτροφία της Ελληνικής Επιτροπής Ατομικής Ενέργειας (1984-1988).
·       Έχω ολοκληρώσει 4 Μεταπτυχιακές Ενότητες του Ελληνικού Ανοικτού Πανεπιστημίου (ΕΑΠ), με αντικείμενα την Διοίκηση Εκπαιδευτικών Μονάδων, την Εκπαίδευση Ενηλίκων, την Ανοικτή και εξ Αποστάσεως Εκπαίδευσης και την Διαχείριση  Φυσικού Και Ανθρωπογενούς Περιβάλλοντος.
·       Είμαι Διευθυντής του 2ου Γενικού Λυκείου της Κω, από τον Αύγουστο του 2009
·       Από το τον Σεπτέμβριο του 2003 μέχρι τον Ιούνιου του 2009 διετέλεσα Υπεύθυνος Περιβαλλοντικής Εκπαίδευσης στο Βόρειο Συγκρότημα Δωδεκανήσου.
·       Εργάσθηκα στο Κέντρο Ερευνών Εθνικής Άμυνας (ΚΕΕΘΑ), πάνω στην ανάπτυξη υπολογιστικού μοντέλου δοσιμετρίας.
·       Διετέλεσα Υπεύθυνος Προγραμματισμού επί διετία στο Επαρχείο Κω.
·       Είμαι πιστοποιημένος επιμορφωτής ενηλίκων σε θέματα Πληροφορικής, Εναλλακτικών Μορφών Τουρισμού και Διαχείρισης Περιβάλλοντος.
·       Μετέχω ενεργά στο οικολογικό κίνημα της περιοχής και προωθώ με την πολιτική μου δράση την  εφαρμογή των αρχών της αειφορίας στον  αναπτυξιακό σχεδιασμό.
·       Υποψήφιος Δήμαρχος Κώων το 1998 επικεφαλής της "Πρότασης Ζωής". Ήμουν Δημοτικός Σύμβουλος Κω από 1999 έως 2002, με σημαντική παρουσία και δράση στο Δημοτικό Συμβούλιο.
·       Έχω διατελέσει μέλος του Διοικητικό Συμβουλίου της ΔΕΥΑΚ και στην Επιτροπή Διαχείρισης του Υγρότοπου Ψαλιδίου.
·       Επί σειρά ετών εκλεγμένο μέλος και Αντιπρόεδρος της Τοπικής Επιτροπή της Νέας Δημοκρατίας στη Κω.
·       Μετείχα ενεργά στο συνδικαλιστικό κίνημα των εκπαιδευτικών. Έχω εκλεγεί επί σειρά ετών στο Διοικητικό Συμβούλιο της Β' ΕΛΜΕ Δωδεκανήσου, της  οποίας έχω διατελέσει Αντιπρόεδρος.
·       Είμαι αιρετό αναπληρωματικό μέλος του ΠΥΣΔΕ Δωδεκανήσου.



filpap@yahoo.com
+306945801547


Δεν υπάρχουν σχόλια: