Ο ηλεκτροκινητήρας του i-MiEV είναι εναλλασσομένου ρεύματος και βρίσκεται στο πίσω μέρος του αυτοκινήτου, κάτω από το δάπεδο του χώρου αποσκευών. Η μετάδοση της κίνησης γίνεται στους πίσω τροχούς μέσω ενός πολύ απλού συστήματος μετάδοσης, με μία μόνο σχέση υποπολλαπλασιασμού (λόγω της μεγάλης ροπής του ηλεκτροκινητήρα) για την κίνηση προς τα εμπρός και μία για την όπισθεν. Δίπλα από τον οδηγό βρίσκεται ο επιλογέας που έχει τη γνωστή θέση "D" για την κίνηση προς τα εμπρός, την όπισθεν και δύο επιπλέον επιλογές για διαφορετική χρήση του συστήματος, "Eco" για περιορισμό της ισχύος και μεγαλύτερη οικονομία ενέργειας και "B", που αυξάνει το «φρενάρισμα με τον κινητήρα» και την ανάκτηση ενέργειας κατά την επιβράδυνση.
Η ισχύς του κινητήρα είναι 64 ίπποι, το σημαντικό όμως είναι η μεγάλη ροπή των 18,3 kgm, που όπως σε όλους τους ηλεκτροκινητήρες, αποδίδεται από μηδενικές στροφές.
Η μπαταρία αποτελείται από 88 στοιχεία ιόντων λιθίου, 3,7 V το καθένα, συνδεδεμένα εν σειρά και τοποθετημένη κάτω από το δάπεδο, χαμηλώνοντας έτσι και το κέντρο βάρους, κάτι που επιδρά θετικά στην ευστάθεια του i-MiEV.
Διαβάστε περισσότερα:
http://docs.google.com/View?id=ddkjfq7m_456g7272xgb
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου