googleb1fd7cd7ef71feda.html

Παρασκευή 10 Ιουλίου 2020

Απαραίτηρη η προσέλκυση πελατών από την Ελληνική Αγορά. Ο Δήμος έχει τον πρώτο λόγο.


Αυτές τις ημέρες ανακοινώνονται οι δικαιούχοι του προγράματος "ΤΟΥΡΙΣΜΟΣ ΓΙΑ ΟΛΟΥΣ".  Με ένα γενναιόδωρο πακέτο επιδοτήσεων η κυβέρνηση προσπαθεί να καλύψει μέρος των απωλειών του τουριστικού κλάδου, στηρίζοντας τον εσωτερικό τουρισμό. Στη φάση αυτή ακριβώς στόχος μας πρέπει να είναι  η προσέλκυση των Ελλήνων δικαιούχων.
Χρειάζεται εντονη παρουσία της Κω στα Ελληνικά Μέσα ενημέρωσης, αυτές τις ημέρες που θα ανακοινωθούν οι δικαιούχοι του προγράματος.
Καλό είναι να επιλέξουμε έμμεση διαφήμιση μέσα από την μετάδοση "ειδήσεων". Τίποτα δεν είναι πιο αποτελεσματικόαπό την παρουσίαση τουνησιού μας μέσα από τα δελτία ειδήσεων. Μπορούμε να δημιουργήσουμε ειδήσεις και με τα κατάλληλα άτομα να τις ανεβάσουμε στα κεντρικά κανάλια.
Ενδεικτικά αναφέρω "Ιπποκρατικός Όρκος", ποδήλατο - ποδηλατόδρομοι, Αποκατάσταση Ζημιών από σεισμούς, κλπ
Ο σχεδιασμός για κάτι τέτοιο πρέπει να είναι γρήγορος και με ευελιξία στη χρηματοδότηση των δράσεωνμέσα από την συνεργασία Δήμου- Επαγγελματιών. Τον Ενιαίο Φορέα που ο εμμονικός καταστροφέας του νησιού διέλυσε, πρέπει να τον ξαναστήσουμε.

Δεν υπάρχουν σχόλια: