googleb1fd7cd7ef71feda.html

Κυριακή 27 Απριλίου 2014

Αριστοτέλης Παυλίδης: Μια ζωή δημιουργία

του Παντελή Σβουρένου, από το "Βήμα της Κω"
Από την αρχή που γνώρισα τον κόσμο μου και έζησα ανθρώπους κι ανθρωπάκια, έζησα πολλές εκλογές και πολλούς πολιτικούς και δημάρχους, τους έβλεπα που αλληλοσυγκρούοντο ποιος τελικά θα επικρατήσει, είχα αποκτήσει πια τις εμπειρίες μου και κρατιόμουνα γερά στα πόδια μη παραστρατήσω. Δεν παρασύρθηκα ποτέ από κανένα λαϊκιστή.
Είχα καταπιαστεί μονίμως στο δίδυμο Καραμανλή – Παυλίδη και μέχρι σήμερα οι καιροί με δικαίωσαν και δε μετάνιωσα καθόλου. Και αφού ζήσαμε όλες αυτές τις εξελίξεις, πιστοποίησα ότι είχα δίκιο και σήμερα έχω τη συνείδησή μου καθαρή ότι εκείνος ήταν ο σωστός δρόμος.
Από το 1950 που στάθηκα στον κόσμο μου κι έζησα όλους τους βουλευτές που εκλεγότανε στην περιοχή, κανένας δεν έφτασε στο ύψος του Παυλίδη και κανένας δεν άφησε πίσω του το πλούσιο οικοδόμημά του.
Παρόλο που ο Παυλίδης ήτανε κοντός και οι άλλοι ψηλοί, εντούτοις στην πράξη ήταν όλοι νάνοι μπροστά του. Εγώ σήμερα γράφω τα έργα που έκανε στην Κω ο Παυλίδης, αν όχι όλα τουλάχιστον αυτά που θυμάμαι. Και στη συνέχεια θα γράψω τι έκανε ο Παυλίδης σ’ όλη τη Δωδεκάνησο και τι έκαμαν οι ΠΑΣΟΚ ι βουλευτές όλοι μαζί.
Θα ήθελα να βρεθεί κάποιος να μου αντισταθεί και να καταγράψει τι κάμαν όλοι οι άλλοι μαζί στα Δωδεκάνησα. Δεν πιστεύω να βρεθεί άνθρωπος γιατί είμαι σίγουρος ότι αν όλους μαζί τους ζυμώσομε δεν κάνομε έναν Παυλίδη. Ο Παυλίδης σήμερα έχει να επιδείξει πλούσιο έργο στο νησί του. Τα έργα του τα καταγράφω με λίγα λόγια.
Διαβάστε περισσότερα:
http://www.vimatisko.gr/?page=news&records=details&_p.id=19670#.U1uOvU4YZPo.facebook

Δεν υπάρχουν σχόλια: