Μόλις πληροφορήθηκα από ένα αναρχοκομμούνι ότι η ΓΣΕΕ χρηματοδότησε το ταξίδι των Πακιστανών στην Ελλάδα... Όχι ότι μου κάνει ενύπωση, το έχουν ξανακάνει και στο παρελθόν! Αναρωτιέμαι, έχει ποτέ η ΓΣΕΕ, δώσει έστω και ένα σεντ για να καλύψει έξοδα Έλληνα που έχει κάποια ανάγκη.... πέρα βέβαια από τα θέρετρα που παραθέριζαν οι συνδικαλιστάδες ή το λουλουδοπόλεμο στα μπουζούκια; Όπως λέει και μια ψυχή, βενσερέμος συντρόφια!
Η Κως γίνεται παγκόσμιο σημείο αναφοράς για το περιβάλλον και την κυκλική
οικονομία
Πριν από 26 δευτερόλεπτα
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου