Αν πρότεινα στην ΟΛΜΕ να συνάψουμε ένα ασφαλιστήριο συβόλαιο πρόκειμένου, τελειώνοντας την καριέρα μας, να παίρνουμε 1 εκ. ευρώ ο καθένας, θα ήμουν αρκετά αριστερός;;;
Η Κως γίνεται παγκόσμιο σημείο αναφοράς για το περιβάλλον και την κυκλική
οικονομία
Πριν από 24 δευτερόλεπτα
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου