Δεν φτάνει που άφησε τη δεύτερη μεγαλύτερη πόλη της χώρας χωρίς αστικές συγκοινωνίες, ο Στέλιος Παππάς «κατάφερε» να βάλει τον ΟΑΣΘ στη λίστα των μεγάλων οφειλετών της Ανεξάρτητης Αρχής Δημοσίων Εσόδων!
Η… συνετή (;) διοίκηση του πατέρα του πρώην υπουργού Νίκου Παππά είχε ως αποτέλεσμα ο ΟΑΣΘ σήμερα να χρωστά στο Δημόσιο (φόροι και ΦΠΑ) 38.401.858 ευρώ και επιπλέον 12.550.005 ευρώ στον ΕΦΚΑ. Δηλαδή, σύνολο περισσότερα από 50 εκατομμύρια ευρώ! Μόλις πριν από δύο χρόνια, τον Νοέμβριο του 2017, ο κρατικός ΟΑΣΘ χρωστούσε στο Δημόσιο μόλις 3.927.834 ευρώ. Ηταν η εποχή που είχε κρατικοποιηθεί αφού προηγουμένως είχε έχει έρθει σε δύσκολη οικονομική κατάσταση λόγω των πολιτικών του ΣΥΡΙΖΑ.
Στο μεταξύ, ο ΟΑΣΘ έχει λάβει φέτος αντισταθμιστικές καταβολές από τα υπουργεία (έως και για το μήνα Σεπτέμβριο του 2019) περισσότερα από 36 εκατομμύρια ευρώ! Μάλιστα, οι αντισταθμιστικές καταβολές δίνονται βάσει της σύμβασης που προβλέπει ότι στους δρόμους θα κυκλοφορούν κατά μέσο όρο 520 αστικά λεωφορεία, όταν είναι γνωστό στους πάντες ότι καθημερινά κυκλοφορούν λιγότερα από 300 λεωφορεία. Ωστόσο, οι αντισταθμιστικές καταβολές δεν μειώθηκαν και καταβλήθηκαν κανονικά, ακόμη και δύο μέρες πριν από τις εθνικές εκλογές!
Σύμφωνα με πληροφορίες του «Ε.Τ.», ο ΟΑΣΘ έλαβε στις 5 Φεβρουαρίου 2019 αντισταθμιστικές καταβολές δύο μηνών ύψους 8.033.000 ευρώ. Και ακολούθησαν άλλες επτά, ύψους 4.016.500 ευρώ εκάστη, τις ημερομηνίες 26 Φεβρουαρίου, 5 Απριλίου, (επίσης), 5 Απριλίου, 15 Μαΐου, 10 Ιουνίου, 3 Ιουλίου και 5 Ιουλίου. Μόνο η μισθοδοσία των εργαζομένων κοστίζει στον ΟΑΣΘ 77 εκατομμύρια ευρώ το χρόνο. Η λήψη των αντισταθμιστικών καταβολών και μάλιστα ήδη μέχρι και τον Σεπτέμβριο, αποδεικνύει την κατάρρευση των εσόδων από τα εισιτήρια.
Η… συνετή (;) διοίκηση του πατέρα του πρώην υπουργού Νίκου Παππά είχε ως αποτέλεσμα ο ΟΑΣΘ σήμερα να χρωστά στο Δημόσιο (φόροι και ΦΠΑ) 38.401.858 ευρώ και επιπλέον 12.550.005 ευρώ στον ΕΦΚΑ. Δηλαδή, σύνολο περισσότερα από 50 εκατομμύρια ευρώ! Μόλις πριν από δύο χρόνια, τον Νοέμβριο του 2017, ο κρατικός ΟΑΣΘ χρωστούσε στο Δημόσιο μόλις 3.927.834 ευρώ. Ηταν η εποχή που είχε κρατικοποιηθεί αφού προηγουμένως είχε έχει έρθει σε δύσκολη οικονομική κατάσταση λόγω των πολιτικών του ΣΥΡΙΖΑ.
Στο μεταξύ, ο ΟΑΣΘ έχει λάβει φέτος αντισταθμιστικές καταβολές από τα υπουργεία (έως και για το μήνα Σεπτέμβριο του 2019) περισσότερα από 36 εκατομμύρια ευρώ! Μάλιστα, οι αντισταθμιστικές καταβολές δίνονται βάσει της σύμβασης που προβλέπει ότι στους δρόμους θα κυκλοφορούν κατά μέσο όρο 520 αστικά λεωφορεία, όταν είναι γνωστό στους πάντες ότι καθημερινά κυκλοφορούν λιγότερα από 300 λεωφορεία. Ωστόσο, οι αντισταθμιστικές καταβολές δεν μειώθηκαν και καταβλήθηκαν κανονικά, ακόμη και δύο μέρες πριν από τις εθνικές εκλογές!
Σύμφωνα με πληροφορίες του «Ε.Τ.», ο ΟΑΣΘ έλαβε στις 5 Φεβρουαρίου 2019 αντισταθμιστικές καταβολές δύο μηνών ύψους 8.033.000 ευρώ. Και ακολούθησαν άλλες επτά, ύψους 4.016.500 ευρώ εκάστη, τις ημερομηνίες 26 Φεβρουαρίου, 5 Απριλίου, (επίσης), 5 Απριλίου, 15 Μαΐου, 10 Ιουνίου, 3 Ιουλίου και 5 Ιουλίου. Μόνο η μισθοδοσία των εργαζομένων κοστίζει στον ΟΑΣΘ 77 εκατομμύρια ευρώ το χρόνο. Η λήψη των αντισταθμιστικών καταβολών και μάλιστα ήδη μέχρι και τον Σεπτέμβριο, αποδεικνύει την κατάρρευση των εσόδων από τα εισιτήρια.
Διαβάστε περισσότερα:
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου