Οτι και αν έκαναν και ο,τι και αν κάνουν πολιτικοί, δικηγόροι και δημοσιογράφοι για να τη σταματήσουν δεν τα κατάφεραν και δεν θα τα καταφέρουν.
Για την ιστορική αλήθεια - την ΜΗ ΛΗΘΗ δηλαδή - να αναφέρω μερικούς αριθμούς και δεδομένα από τη πρόσφατη ιστορία και ας βγάλει ο καθένας τα συμπεράσματα του:
2) ΦΩΤΙΑ ΗΛΕΙΑΣ 2007: 83 ΝΕΚΡΟΙ. Τα ίδια ακριβώς με το Σάμενα όσον αφορά τους κατηγορούμενους.
3) ΜΑΤΙ 2018: 104 νεκροί. Η μεγαλύτερη εθνική τραγωδία σε καιρό ειρήνης από το 1974. Καμμία προανακριτική. Κανένας υπουργός κατηγορούμενος για τίποτα. Μόνο 21 άνθρωποι κατηγορούμενοι για πλημελληματα. Σχεδόν όλοι αθωώθηκαν.
Σε όλες αυτές τις τραγωδίες των 80 ή περισσότερων νεκρών, κανένα κόμμα, κανένας δικηγόρος, κανένας πολιτικός, κανένας δημοσιογράφος, κανενας «πραγματογνώμονας» - τηλεοπτικός μαϊντανός δεν δίχασε και δεν δηλητηρίασε επι 2 χρόνια τη κοινωνία με απίθανες ΘΕΩΡΙΕΣ για τα αίτια των τραγωδιών. Έγινε μόνο σκληρή κριτική για τη ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΗ ΤΟΥΣ. Κανένας δεν κατέβηκε στο δρόμο για να «συμπαρασταθεί» στο δράμα εκείνων των μανάδων και εκείνων τα πατεράδων. ΟΛΟΙ θυμώσαμε και όλοι θρηνήσαμε ενωμένοι.
4) ΤΕΜΠΗ, 2023, 57 ΝΕΚΡΟΙ: 33 κατηγορούμενοι για ΚΑΚΟΥΡΓΗΜΑΤΑ. 3 κατηγορούμενοι για πλημέλλημα. 2 υπουργοί κατηγορούμενοι για πλημέλλημα, μετά από προανακριτική επιτροπή. Το Δικαστικό Συμβούλιο διατηρεί το δικαίωμα να αναβαθμίσει τις κατηγορίες σε κακουργήματα, πριν τη δίκη τους.
5) ΣΙΔΗΡΟΔΡΟΜΙΚΑ ΔΥΣΤΥΧΗΜΑΤΑ ΣΤΟ ΚΟΣΜΟ τα τελευταία 40 χρόνια:
Κίνα, 100 νεκροί. Ρωσία 500 νεκροί. Αγγλία 1999, 31 νεκροί. Γερμανία 2005, 100 νεκροί. Ισπανία 2008, 80 νεκροί. Και πολλά ακόμα.
Σε απολύτως καμμία χώρα δεν δικάστηκε κανένας υπουργός. Σε καμμία χώρα δεν έγιναν λαϊκά δικαστήρια. Σε όλες τις χώρες καταδικάστηκαν οι ΣΤΑΘΜΑΡΧΕΣ, οι ΜΗΧΑΝΟΔΟΓΟΙ και άλλα υπηρεσιακά στελέχη των σιδηροδρομικών εταιριών και των ρυθμιστικών αρχών
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου