googleb1fd7cd7ef71feda.html

Τετάρτη 22 Σεπτεμβρίου 2010

Διαδικασία αίτησης για μετεγγραφή των φοιτητών

Ας υποθέσουμε ότι είμαι ένας φοιτητής ο οποίος μόλις έχει περάσει στο Τμήμα Επιστήμης Υπολογιστών του Πανεπιστημίου Κρήτης. Έχω 3 αδέλφια, οπότε ανήκω στις επιτρεπόμενες κατηγορίες μετεγγραφών και επιθυμώ να μετεγγραφώ στο νομό Αττικής για να είμαι κοντά στη διεύθυνση μόνιμης κατοικίας των γονέων μου.

Τα μόνα στοιχεία που χρειάζεται να έχω για να δημιουργήσω ένα λογαριασμό στο σύστημα και να συμπληρώσω την αίτηση μετεγγραφής είναι να ξέρω τον κωδικό πανελληνίων μου, τον οποίο τον ξέρω έτσι κι αλλιώς γιατί με βάση αυτό έμαθα τη Σχολή στην οποία πέρασα και χρειάζεται να έχω και ένα έγκυρο αριθμό κινητού τηλεφώνου και e-mail για να μπορέσω να ενημερωθώ για το αποτέλεσμα της αίτησης μου.

Διαβάστε περισσότερα:
http://daptei.gr/index.php?option=com_content&view=article&id=88:2010-09-22-15-41-49&catid=42:2009-03-01-21-36-08&Itemid=62

Δεν υπάρχουν σχόλια: