googleb1fd7cd7ef71feda.html

Δευτέρα 8 Απριλίου 2019

Απάντηση στο μονόλογο ενός υπουργού ή Η «αποδόμηση» ενός μονολόγου...

Νικηφόρος Κωνσταντίνου

Χθες το βράδυ παρακολουθήσαμε μία συνέντευξη τύπου του Υπουργού Παιδείας στην κρατική τηλεόραση, η οποία παρά τις προσπάθειες των δημοσιογράφων να γίνει μία ουσιαστική συζήτηση σε κάποια σημεία με στοχευόμενες ερωτήσεις, εξελίχθηκε σε έναν διαρκή μονόλογο του Υπουργού άλλοτε μη απαντώντας και άλλοτε οδηγώντας την συζήτηση σε «φίλια» προς αυτόν μονοπάτια.
Θα προσπαθήσουμε με το κείμενο αυτό να απαντήσουμε σημείο προς σημείο σε όλα όσα αναφέρθηκε ο Υπουργός Παιδείας αλλά και να ενημερώσουμε την εκπαιδευτική κοινότητα και την κοινωνία για όσα μας στέρησε η κρατική τηλεόραση με την μη κλήση μας στη συγκεκριμένη συζήτηση.
Υ.Π. «Η Ομοσπονδία δεν έχει καταθέσει προτάσεις και δηλώνει άρνηση…»
Κύριε Υπουργέ δεν ζητήσατε ΠΟΤΕ την πρόταση της Ομοσπονδίας για τις αλλαγές στο Λύκειο και το σύστημα πρόσβασης.
Τον Σεπτέμβριο του 2018 που είχαμε συνάντηση μαζί σας για τους μόνιμους διορισμούς στην Ειδική Αγωγή και τις προσλήψεις των αναπληρωτών μας είπατε επί λέξει: «…. Μην ακούτε τις διαρροές που παρουσιάζονται κατά καιρούς και θα σας καλέσω άμεσα για χωριστή συνάντηση με θέμα τις αλλαγές στο Λύκειο». Από τότε πέρασαν πολλοί μήνες χωρίς καμία χωριστή συνάντηση και καμία συζήτηση πάνω στις αλλαγές αυτές.
Παρόλα αυτά η πλειοψηφία των παρατάξεων (4 από τις 5 στο ΔΣ της ΟΛΜΕ) απέρριψε εκείνες τις διαρροές από το ΙΕΠ, με ανακοίνωσή της στις 17/9/2018 και ζητούσε να μην προχωρήσει το Υπουργείο σε θεσμοθέτηση αυτών των αλλαγών χωρίς ουσιαστικό διάλογο με την Ομοσπονδία.
Οι θέσεις της Ομοσπονδίας για το Λύκειο είναι γνωστές και τεκμηριωμένες από εκπαιδευτικά συνέδρια και στάλθηκαν στο Υπουργείο από την άνοιξη του 2018 όταν υπήρχαν και άλλες «διαρροές» από μεμονωμένα πρόσωπα αλλά και επιτροπές που λειτουργούσαν όλα αυτά τα χρόνια παράλληλα με τα θεσμοθετημένα όργανα του Υπουργείου (ΙΕΠ).
Κύριε Υπουργέ όχι μόνο δεν δηλώσαμε ΠΟΤΕ άρνηση για διάλογο και συνάντηση αλλά τον απαιτούσαμε με συνεχή αιτήματα.
Διαβάστε περισσότερα:

Δεν υπάρχουν σχόλια: