googleb1fd7cd7ef71feda.html

Κυριακή 14 Απριλίου 2019

Spartan's Night: Ο Νίκος μετά τον θρίαμβο!!!

Επιστροφή λοιπόν στο νησί μας μετά από το χθεσινό παιχνίδι όπου συνεχίσαμε τα νικηφόρα αποτελέσματα κόντρα σε έναν δυνατό αντίπαλο με τον δάσκαλο μου...
Ένα από τα σημαντικότερα πράγματα για να πετύχεις τους στόχους σου είναι να έχεις δίπλα σου τα κατάλληλα άτομα γι' αυτό λοιπόν θα ήθελα να ευχαριστήσω για άλλη μια φορά τον δάσκαλο μου Γιώργο Μουστάκη που μαζί πλέον έχουμε αλλάξει όλο μας το παιχνίδι και έχουμε ακόμα πολύ δουλειά μέχρι να φτάσουμε εκεί που θέλουμε.Τον προπονητή μου στην ενδυνάμωση Γιάννη Δρόσο που είναι πάντα κοντά μου σε ότι χρειαστώ ,τον διατροφολόγο μου Γιώργο Πλεμέννο που με βοηθάει ώστε να είμαι πάντα συνεπής στα κιλά μου...Την ομάδα του Παναγιώτη Μάρτη και το physioclub που ετοιμάζει το σώμα μου ώστε να είναι πάντα στην καλύτερη δυνατή κατάσταση την μέρα του αγώνα και τέλος τον χορηγό μου κύριο Γιάννη Κανακάκη που με στηρίζει σε ότι χρειάζομαι πριν από κάθε αγώνα....!!!!Τίποτα δεν θα γινότανε αν δεν είχα δίπλα μου τους παραπάνω ανθρώπους.....Τα καλύτερα έρχονται......!!!!🙏🙏🙏👊🏻👊🏻🔥🔥🔥

Δεν υπάρχουν σχόλια: