Του Κώστα Στούπα
Τις τελευταίες μέρες η θυγατρική τηςCosco στην Ελλάδα, για άλλη μια φορά αποφάσισε να παρακάμψει τη χώρα μας για τις εισαγωγές στην Ευρώπη λόγω των απεργιακών κινητοποιήσεων των εργαζομένων της ΤΡΑΙΝΟΣΕ που αντιδρούν στην ιδιωτικοποίηση της εταιρείας.
Πριν λίγες μέρες που έληξε ο διεθνής διαγωνισμός για την ιδιωτικοποίηση της ίδιας εταιρείας εμφανίστηκε μόνο ένας υποψήφιος, ενώ είχαν εκδηλώσει αρχικό ενδιαφέρον και άλλοι δύο. Ο λόγος της απουσίας: η αδυναμία του κράτους να εγγυηθεί τα αυτονόητα.
Πριν λίγους μήνες λόγω του χάους που δημιούργησε η προσφυγική κρίση η σιδηροδρομική γραμμή της Ειδομένης έμεινε για ολόκληρες εβδομάδες κλειστή με έκδηλη την αδυναμία του ελληνικού κράτους να εφαρμόσει τις δικαιοδοσίες εθνικής κυριαρχίας στην επικράτειά του.
Στην περιοχή της Πατησίων και Στουρνάρη στο κέντρο της πρωτεύουσας τα μέσα μαζικής μεταφοράς (τρόλεϊ-λεωφορεία) σταματούν να κυκλοφορούν τις βραδινές ώρες γιατί γίνονται στόχος εμπρησμών διάφορων "περίεργων" που χρησιμοποιούν το Πολυτεχνείο και την ευρύτερη περιοχή του αδέσποτου κράτους των Εξαρχείων σαν ορμητήριο.
Πριν από μήνες και για μήνες το λιμάνι του Πειραιά είχε καταληφθεί από διάφορους πρόσφυγες και λαθρομετανάστες που παρίσταναν τους πρόσφυγες οι οποίοι συνέρρεαν από τα νησιά όπου τους διοχέτευε η Τουρκία με σχέδιο.
Στην περιοχή της Πατησίων και Στουρνάρη στο κέντρο της πρωτεύουσας τα μέσα μαζικής μεταφοράς (τρόλεϊ-λεωφορεία) σταματούν να κυκλοφορούν τις βραδινές ώρες γιατί γίνονται στόχος εμπρησμών διάφορων "περίεργων" που χρησιμοποιούν το Πολυτεχνείο και την ευρύτερη περιοχή του αδέσποτου κράτους των Εξαρχείων σαν ορμητήριο.
Πριν από μήνες και για μήνες το λιμάνι του Πειραιά είχε καταληφθεί από διάφορους πρόσφυγες και λαθρομετανάστες που παρίσταναν τους πρόσφυγες οι οποίοι συνέρρεαν από τα νησιά όπου τους διοχέτευε η Τουρκία με σχέδιο.
Διαβάστε περισσότερα:
http://www.capital.gr/story/3139969
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου