Γράφει ο Γλαρός Ιωάννης, Μέλος του Τομέα Παιδείας της Ν.Δ
Σύμφωνα με τις διατάξεις της παρ. 5 της υπ'. αρ. Φ12/657/70691/Δ1/ 26-04-2016 ΥΑ (ΦΕΚ 1324/11-05-2016, τ.Β') σχετικά με την Δημιουργία τμημάτων διδασκαλίας της δεύτερης ξένης Γλώσσας προβλέπεται ότι :“Οι μαθητές διδάσκονται ως δεύτερη ξένη Γλώσσα όποια από τις δυο (Γαλλικά-Γερμανικά) έχει την πλειοψηφία των δηλώσεων προτίμησης σε επίπεδο τμήματος, όπως αυτή διαμορφώνεται μετά τις δηλώσεις των μαθητών που θα φοιτήσουν κατά το επόμενο σχολικό έτος στην Ε΄ τάξη”.
Αυτή η διοικητική ενέργεια έρχεται σε αντίθεση με το υπ΄ αρ. Φ52/632/81912/Δ1/22-05-2015 έγγραφο του κ. Αναπληρωτή Υπουργού Παιδείας σχετικά με τη διδασκαλία της δεύτερης ξένης Γλώσσας στα Δημοτικά Σχολεία για το σχολικό έτος 2015-2016, σύμφωνα με το οποίο προέβλεπε παράλληλη διδασκαλία των δύο Γλωσσών αν εξασφαλιζόταν ο απαιτούμενος ελάχιστος αριθμός μαθητών αλλά και της υπ'. αρ. Φ.52/63/12873/Γ1/06-02-2012, (ΦΕΚ 253/2012, τ. Β ́) ΥΑ.
Η πολιτική ηγεσία του Υπουργείου Παιδείας οφείλει να δώσει συγκεκριμένες, πειστικές απαντήσεις, στα πολλά και εύλογα ερωτήματα που προέκυψαν στο επίμαχο ζήτημα αναθεώρησης της διττής διδασκαλίας ξένης Γλώσσας στα Δημοτικά Σχολεία.
Για ποιο λόγο η πολιτική ηγεσία του Υπουργείου Παιδείας προέβη στην κατάργηση του θεσμού των τμημάτων παράλληλης διδασκαλίας (Γερμανικής και Γαλλικής Γλώσσας) στα Δημοτικά Σχολεία;
Ο θεσμός των τμημάτων παράλληλης διδασκαλίας της δεύτερης Γλώσσας λειτουργούσε με επιτυχία ή όχι, από το σχολικό έτος 2012-2013, όπως η υπ'. αρ. Φ.52/63/12873/Γ1/06-02-2012, (ΦΕΚ 253/2012, τ. Β ́) ΥΑ όριζε;
Για ποιο λόγο στερούνται οι μαθητές των Δημοτικών Σχολείων το δικαίωμα επιλογής της δεύτερης ξένης Γλώσσας της δικής τους προτίμησης;
Αυτή η διοικητική ενέργεια έρχεται σε αντίθεση με το υπ΄ αρ. Φ52/632/81912/Δ1/22-05-2015 έγγραφο του κ. Αναπληρωτή Υπουργού Παιδείας σχετικά με τη διδασκαλία της δεύτερης ξένης Γλώσσας στα Δημοτικά Σχολεία για το σχολικό έτος 2015-2016, σύμφωνα με το οποίο προέβλεπε παράλληλη διδασκαλία των δύο Γλωσσών αν εξασφαλιζόταν ο απαιτούμενος ελάχιστος αριθμός μαθητών αλλά και της υπ'. αρ. Φ.52/63/12873/Γ1/06-02-2012, (ΦΕΚ 253/2012, τ. Β ́) ΥΑ.
Η πολιτική ηγεσία του Υπουργείου Παιδείας οφείλει να δώσει συγκεκριμένες, πειστικές απαντήσεις, στα πολλά και εύλογα ερωτήματα που προέκυψαν στο επίμαχο ζήτημα αναθεώρησης της διττής διδασκαλίας ξένης Γλώσσας στα Δημοτικά Σχολεία.
Για ποιο λόγο η πολιτική ηγεσία του Υπουργείου Παιδείας προέβη στην κατάργηση του θεσμού των τμημάτων παράλληλης διδασκαλίας (Γερμανικής και Γαλλικής Γλώσσας) στα Δημοτικά Σχολεία;
Ο θεσμός των τμημάτων παράλληλης διδασκαλίας της δεύτερης Γλώσσας λειτουργούσε με επιτυχία ή όχι, από το σχολικό έτος 2012-2013, όπως η υπ'. αρ. Φ.52/63/12873/Γ1/06-02-2012, (ΦΕΚ 253/2012, τ. Β ́) ΥΑ όριζε;
Για ποιο λόγο στερούνται οι μαθητές των Δημοτικών Σχολείων το δικαίωμα επιλογής της δεύτερης ξένης Γλώσσας της δικής τους προτίμησης;
http://verena.gr/content
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου