Θριαμβολογούν στο Μαξίμου ενόψει των εγκαινίων του νέου αεροδρομίου της Πάρου, ότι η κυβέρνηση είναι αυτή που με τις κινήσεις της και την προσπάθειά της κατάφερε να θέσει σε λειτουργία τον διεθνή αερολιμένα.
Σε non paper η κυβέρνηση τονίζει πως «η ολιγωρία των προηγούμενων κυβερνήσεων και η κατασπατάληση δεκάδων εκατομμυρίων ευρώ από τα δημόσια ταμεία με ανολοκλήρωτο το έργο κατασκευής διάδρομου του νέου αεροδρομίου της Πάρου, παρέμεινε μέχρι και την ανάληψη της κυβέρνησης από τον ΣΥΡΙΖΑ στις 20/1/2015».
Η αλήθεια για το αεροδρόμιο
Ωστόσο η αλήθεια είναι διαφορετική από αυτήν που περιγράφεται στο κυβερνητικό non paper. Το αεροδρόμιο της Πάρου κατασκευάστηκε από την Ιντρακάτ μετά από διεθνή διαγωνισμό που προκηρύχθηκε το 2012 και αφορούσε την αναβάθμιση του αεροδιαδρόμου, προϋπολογισμού 17,7 εκατ. ευρώ.
Το έργο που αποτελεί μία από τις σημαντικότερες υποδομές για την ανάπτυξη του νησιού, υλοποιήθηκε σε δύο φάσεις.
Η πρώτη αφορούσε την κατασκευή του νέου διαδρόμου προσαπογειώσεων αεροσκαφών, μήκους 2.000 μ. με επιχειρησιακή χωρητικότητα μήκους 1.400μ που κατασκευάστηκε με δημόσια χρηματοδότηση.
Η δεύτερη φάση, περιελάμβανε την ανέγερση κτιρίου για την προσωρινή λειτουργία του αεροσταθμού και συγκεκριμένα την κατασκευή των κτιριακών και Η/Μ εγκαταστάσεων, τη διαμόρφωση περιβάλλοντος χώρου και χώρου στάθμευσης αυτοκινήτων, το υπόστεγο αποσκευών και τα συνοδευτικά έργα.
Το κόστος της β΄φάσης καλύφθηκε με χρηματοδότηση της Olympic Air και τοπικών επιχειρήσεων της Πάρου, υπό την αιγίδα του Δήμου Πάρου.
Το κόστος της β΄φάσης καλύφθηκε με χρηματοδότηση της Olympic Air και τοπικών επιχειρήσεων της Πάρου, υπό την αιγίδα του Δήμου Πάρου.
Διαβάστε περισσότερα:
https://omadaalithias.gr/story/aerodromio-parou/
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου