Ελένη Παπαδοπούλου
Πολύ συγκινήθηκα με τους ευαίσθητους που ανατρίχιασαν από την αντίδραση των γονέων του Ωραιόκαστρου, ξαπλωμένοι στον καναπέ τους γράφοντας στο facebook διάφορα δραματικά "και αυτά παιδιά είναι", "η χάρτα των δικαιωμάτων του παιδιού", " μα να μην πάνε σχολείο;" κτλ. Αρκεί βέβαια να μην είναι το σχολείο του παιδιού τους. Γιατί αν ήταν θα είχαν βάλει λυτούς και δεμένους να το αλλάξουν. Οπως έγινε στα σχολεία της γειτονιάς, όπου τα συριζόπουλα βρέθηκαν σε πειραματικά βυσματωδώς, σε σχολεία άλλων γειτονιών ξαναβυσματωδώς, μόλις τα ελληνόπουλα έγιναν μειονότητα. Και όταν μιλάμε για μειονότητα, μιλάμε για 1-2 Ελληνάκια μέσα σε κάθε τάξη. Ολοι είναι ίσοι, μερικοί είναι πιο ίσοι κτλ.
Τί γίνεται τώρα στο Ωραιόκαστρο, αλλά και αλλού;
1ον. Εχουμε προχωρήσει στο σχέδιο Β του εποικισμού που λέγεται εγκατάσταση και ιθαγένεια. Ως γνωστόν με 9 χρόνια σχολείο, τα παιδιά αυτά παίρνουν ιθαγένεια. Οσα γεννήθηκαν στην Ελλάδα από τις 9/08/15 και μετά και εγγραφούν στην Α Δημοτικού, επίσης δικαιούνται ιθαγένειας. Χωρίς τα 9 χρόνια. Ως σήμερα άνευ νομιμοποιητικών εγγράφων δεν μπορούσαν να γραφτούν στις επίσημες δομές. Με Σύριζα όλα γίνονται.
2ον. Είναι πασιφανής η πρεμούρα της κυβέρνησης να τους εγκαταστήσει. Σιγά που την ενδιαφέρει η μόρφωση τους. Σου λέει θα πάνε και σχολείο, θα μάθουν την γλώσσα, όπως και να το κάνεις κάποια θα μείνουν.
3ον. Οσοι καίγεστε για την εκπαίδευση τους. Χωρίς αραβόφωνους δασκάλους δεν θα μάθουν τίποτα. Ούτε τα βασικά. Αυτή είναι η αλήθεια. Σε ποιά γλώσσα θα επικοινωνεί ο δάσκαλος; Με τη νοηματική δεν μαθαίνεις γραμματική, ούτε μαθηματικά.
4ον. Το υγειονομικό θέμα που το περνάνε στο ντούκου είναι εξαιρετικά σοβαρό. Και πέραν των εμβολίων που δεν έχουν γίνει δεν αγνοούμε και τις συνθήκες μέσα στους καταυλισμούς, όπου ζουν.
5ον. Πολλές από αυτές τις οικογένειες δεν δικαιούνται άσυλο, αλλά πρέπει να απελαθούν. Με ποιό σκεπτικό τους κρατάνε εδώ με παροχές, ενώ ΔΕΝ δικαιούνται καν να βρίσκονται στην χώρα; Για ποιό λόγο επιχειρείται η εγκατάσταση τους, αντί η απέλαση τους; Είναι όλα όντως πρόσφυγες; Πολύ αμφιβάλλω.
1ον. Εχουμε προχωρήσει στο σχέδιο Β του εποικισμού που λέγεται εγκατάσταση και ιθαγένεια. Ως γνωστόν με 9 χρόνια σχολείο, τα παιδιά αυτά παίρνουν ιθαγένεια. Οσα γεννήθηκαν στην Ελλάδα από τις 9/08/15 και μετά και εγγραφούν στην Α Δημοτικού, επίσης δικαιούνται ιθαγένειας. Χωρίς τα 9 χρόνια. Ως σήμερα άνευ νομιμοποιητικών εγγράφων δεν μπορούσαν να γραφτούν στις επίσημες δομές. Με Σύριζα όλα γίνονται.
2ον. Είναι πασιφανής η πρεμούρα της κυβέρνησης να τους εγκαταστήσει. Σιγά που την ενδιαφέρει η μόρφωση τους. Σου λέει θα πάνε και σχολείο, θα μάθουν την γλώσσα, όπως και να το κάνεις κάποια θα μείνουν.
3ον. Οσοι καίγεστε για την εκπαίδευση τους. Χωρίς αραβόφωνους δασκάλους δεν θα μάθουν τίποτα. Ούτε τα βασικά. Αυτή είναι η αλήθεια. Σε ποιά γλώσσα θα επικοινωνεί ο δάσκαλος; Με τη νοηματική δεν μαθαίνεις γραμματική, ούτε μαθηματικά.
4ον. Το υγειονομικό θέμα που το περνάνε στο ντούκου είναι εξαιρετικά σοβαρό. Και πέραν των εμβολίων που δεν έχουν γίνει δεν αγνοούμε και τις συνθήκες μέσα στους καταυλισμούς, όπου ζουν.
5ον. Πολλές από αυτές τις οικογένειες δεν δικαιούνται άσυλο, αλλά πρέπει να απελαθούν. Με ποιό σκεπτικό τους κρατάνε εδώ με παροχές, ενώ ΔΕΝ δικαιούνται καν να βρίσκονται στην χώρα; Για ποιό λόγο επιχειρείται η εγκατάσταση τους, αντί η απέλαση τους; Είναι όλα όντως πρόσφυγες; Πολύ αμφιβάλλω.
Οσο και να στρουθοκαμηλίζουμε όλοι γνωρίζουμε κατά βάθος ότι τα ίδια θα σκεφτόμασταν με τους Ωραιοκαστρίτες άμα ήταν για τα δικά μας παιδιά.Αλλά δεν θα είχαμε το σθένος να αντιδράσουμε. Θα προτιμούσαμε να υποβαθμιστεί το σχολείο των παιδιών μας, να τα πάμε κάπου αλλού, για να μην μας πουν ρατσιστές. Το λες και υποκρισία! Και σε αυτή την χώρα η υποκρισία περισσεύει.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου