Όπως έδειξε πρόσφατη μελέτη του ΙΝΣΕΤΕ για την αξιολόγηση του τουριστικού brand «Ελλάδα» (https://www.tornosnews.gr/foreis/sete/37339-insete-o-ellhnikos-toyrismos-chreiazetai-pio-syntheto-pro%CF%8Aon-gia-na-ayxhthei-h-kata-kefalh-dapanh.html), η στόχευση σε υψηλότερη Μέση κατά Κεφαλήν Δαπάνη, είτε μέσω της αύξησης της Μέσης Ημερήσιας Δαπάνης, είτε μέσω της Μέσης Διάρκειας Παραμονής, προϋποθέτει τη δημιουργία ενός πιο σύνθετου προϊόντος με υψηλότερα ποιοτικά χαρακτηριστικά που αναβαθμίζει την συνολική εμπειρία του επισκέπτη και αφορά σε όλους τους επιμέρους κρίκους της αλυσίδας αξίας που συνθέτουν το τουριστικό προϊόν.
Προς την κατεύθυνση αυτή, κρίσιμο στοιχείο είναι, επίσης, η αποτελεσματική διαχείριση των προορισμών με συγκεκριμένο στρατηγικό σχεδιασμό, συνένωση δυνάμεων και ευρύτερες συνεργασίες σε κεντρικό και τοπικό επίπεδο. Παράλληλα, είναι αναγκαίο να προχωρήσει ο εκσυγχρονισμός των υποδομών για ενεργειακή επάρκεια, καθαριότητα, επαρκή αστυνόμευση, ενίσχυση υπηρεσιών υγείας, κλπ., ώστε να καλύπτονται οι ανάγκες, τόσο των τουριστών όσο και των κατοίκων της χώρας. Μόνο έτσι ο ελληνικός τουρισμός θα διατηρήσει την δυναμική του και θα σταθεροποιηθεί σε μια νέα, πιο ώριμη και μακροχρόνια φάση ανάπτυξης
Πάνω στους άξονες που βάζει η μελέτη του ΙΝΣΕΤΕ κινείται ο στρατηγικός σχεδιασμός της "ΙΣΧΥΡΗΣ ΚΩ" που μπορείτε να δείτε εδώ: https://issuu.com/isxirikos/docs/kos4all/8
Στηρίζουμε τον βασικό πλουτοπαραγωγικό μας πόρο, δημιουργούμε δουλειές και πλούτο για όλους, με στοχευμένες ενέργειες, διάθεση πόρων και συνεργασία με τους φορείς του τουρισμού.
Kos4All: Το πλάνο μας για τον τουρισμό εγγυάται το οικονομικό μέλλον όλων μας. Με 8 τομείς παρέμβασης στον τουρισμό, κινητοποιούμε τους πελάτες των ξενοδοχείων all inclusive και προσελκύουμε επισκεπτες που επιλέγουν την Κω για τα συγκριτικά της πλεονεκτήματα.
Το τουριστικό μας πλάνο περιλαμβάνει δράσεις που μπορούν να υλοποιηθούν άμεσα, από την 26η Μαΐου του 2019 και με την έξυπνη χρήση μάρκετινγκ, διαφήμισης και των νέων τεχνολογιών μπορούν να τονώσουν την αγορά και την οικονομία του νησιού μας από την πρώτη στιγμή. Βάζουμε τέλος στη αδράνεια και την οπισθοδρόμηση.
Αναβαθμίζουμε τις υποδομές που υποβάθμισε η αδράνεια της απερχόμενη δημοτικής αρχής. Ο τουρισμός παύει να είναι στον αυτόματο πιλότο!
Στις 26 Μαΐου οι Κώοι με ισχυρή εντολή νίκης στον Θεοδόση Νικηταρά στηρίζουν και αναβαθμίζουν το τουριστικό τους προϊόν.
Φίλιππος Ν.Παπανικολάου
"Ισχυρή Κως"
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου