Η κυρία πάρκαρε πάνω στη στροφή και έξω από τα πλαστικά κολωνάκια. Έτσι την βόλευε.
Η κυκλοφορία στην Ελευθερίου Βενιζέλου σε ασφυξία!
Η τροχαία ως συνήθως εξαφανισμένη ή ακόμα χειρότερα εξαντλεί την δραστηριότητα της σε ανούσιες βόλτες στις οποίες κλείνουν τα μάτια σε κάθε παρανομία.
Στο τέλος η κυρία έφυγε αλώβητη. Πρόστιμο δεν επεβλήθη και κανείς δεν της αφαίρεσε δίπλωμα και πινακίδες!
Να επισημάνουμε επίσης ότι στο σημείο αυτό, από τα πλέον πολυσύχναστα σημεία της πόλης ΔΕΝ υπάρχει διάβαση πεζών!
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου