googleb1fd7cd7ef71feda.html

Σάββατο 16 Μαρτίου 2024

Απώλεια για την χώρα και την πολιτική η Άννα Μισέλ Ασημακοπούλου

 


«Πιστή στις αρχές, στις αξίες και στην αγάπη μου για την Ελλάδα, ενημέρωσα τον Πρωθυπουργό για την απόφασή μου να μην συμμετάσχω ως υποψήφια Ευρωβουλευτής στις επερχόμενες Ευρωεκλογές του Ιουνίου εάν το θέμα αυτό δεν έχει ξεκαθαριστεί πλήρως. Αυτό, γιατί η συνείδησή μου δεν μου επιτρέπει να συμμετέχω άθελά μου στις προσπάθειες κάποιων να πλήξουν τον θεσμό της επιστολικής ψήφου, την Κυβέρνηση Μητσοτάκη ή το κύρος της Ελλάδας. Ο λόγος τώρα είναι αποκλειστικά στις αρμόδιες αρχές που διερευνούν την υπόθεση και είμαι βέβαιη πως θα καταλήξουν ταχύτατα στην ανάδειξη της αλήθειας και των πραγματικών διαστάσεων του συγκεκριμένου θέματος» δήλωσε η κ. Ασημακοπούλου 

Ήταν η καλύτερη Ελληνίδα Ευρωβουλευτής. Έδωσε σκληρές μάχες σε καθημερινή βάση για τα συμφέροντα της χώρας μας.

Δυστυχώς ο ανθελληνικός συρφετός κατάφερε για ένα ασήμαντο θέμα να την θέσει εκτός ευρωλιστας.

Αυτές οι αηδίες περί προσωπικών δεδομένων μόνο κακό προκαλούν, μόνο εγκληματίες προστατεύουν. Κάποια στιγμή πρέπει να τα ξεπεράσουμε και να δούμε τι συμφέρει την κοινωνία.

Ελπίζουμε σύντομα η άξια αυτή Ελληνίδα να αξιοποιηθεί από άλλη θέση.

Δεν υπάρχουν σχόλια: