googleb1fd7cd7ef71feda.html

Κυριακή 15 Απριλίου 2018

Περί καπνίσματος...μαρτυρία!!!

Αποτέλεσμα εικόνας για κάπνισμα
Έμαθα το κάπνισμα στα 22 μου χρόνια. Συνειδητοποίησα ότι μου κάνει κακό περίπου στα 31, με μια λοίμωξη του αναπνευστικού. Το έκοψα για 1 έτος και το ξανάρχισα ως αποκούμπι σε προβλήματα εργασίας που είχα εκείνη την εποχή... Κατόπιν, κατά περιόδους, άλλοτε με 3 τσιγάρα τη μέρα και άλλοτε με 20 τσιγάρα πορεύτηκα ως τα 38 μου έτη όπου κάποιος πολύ δικός μου άνθρωπος, καπνιστής ασθένησε από καρκίνο στον πνεύμονα. Προσπάθησα να το κόψω. Έφτασα ακόμη και 6 μήνες χωρίς τσιγάρο και ξαφνικά, το ξανάρχιζα ηλιθιωδώς, κάνοντας πολλά τσιγάρα ημερησίως, λες και ήθελα να αναπληρώσω το χαμένο έδαφος της νικοτίνης και της πίσσας... Αυτό έγινε επί 4 έτη συνεχόμενα. Είναι τώρα 3ος χρόνος που δεν το 'χω βάλει ξανά στο στόμα μου κι αισθάνομαι πολύ περήφανος γι' αυτό. Απέναντι στους καπνιστές έχω γίνει γενίτσαρος... Ίσως για να αναπληρώσω τις τύψεις που γέμιζα κάθε φορά που έβαζα τσιγάρο στο στόμα μου μετά την ασθένεια του συγγενή μου...
Έβαλα κιλά με το κόψιμο του καπνίσματος. Όμως έχω βαθιές ανάσες, δεν μυρίζω άσχημα, η φωνή μου έστρωσε, τραγουδάω πιο άνετα.... Ελπίζω να μην ξανακατρακυλήσω...
Οφείλω πολλά στην εφαρμογή του αντικαπνιστικού νόμου στα σχολεία. Αισθανόμουν τεράστια ντροπή, που κάπνιζα σε χώρους όπου απαγορευόταν. Εύχομαι ολόψυχα, να βρεθεί μια μέρα εκείνος ο ευλογημένος άνθρωπος που θα επιβάλλει την απαγόρευση του τσιγάρου ΣΕ ΚΑΘΕ ΚΛΕΙΣΤΟ ΧΩΡΟ. Εκείνος ο ευλογημένος άνθρωπος που θα τολμά να βάζει πρόστιμα σε όσους παραβαίνουν τον κανόνα της απαγόρευσης, ακόμη κι αν είναι υπουργοί.
Σταματήστε το κάπνισμα... Πείτε όχι, σε ένα σίγουρο καρκίνο!
Υ. Γ. Σκεφτείτε και την οικονομία κλίμακας... 4€/μέρα = 120€/μήνα = 1440€/

Δεν υπάρχουν σχόλια: