googleb1fd7cd7ef71feda.html

Παρασκευή 15 Φεβρουαρίου 2019

Θ. Νικηταράς: '' Μακριά από εμένα οι εναγκαλισμοί με κόμματα ''

'' Θα τα πω όσες φορές χρειαστεί, μακριά από εμένα οι εναγκαλισμοί με κόμματα, είμαι ένας άνθρωπος που ανήκω στην κοινωνία. Είμαι μια αυτόφωτη παρουσία και στον επαγγελματικό και στον προσωπικό μου βίο, δεν έχω ανάγκη κανέναν. Μπορώ να χαρακτηρίσω τον εναγκαλισμό των κομμάτων με τοπικές υποψηφιότητες και τοπικούς υποψήφιους, ως παιδικές ασθένειες. Τα κόμματα δεν έχουν καμία απολύτως θέση στα τοπικά πράγματα, εκφράζουν πολιτικές θέσεις και μένουν εκεί. Στη  δική μου παράταξη βρίσκονται άνθρωποι από όλους τους πολιτικούς χώρους και είναι τιμή μου.''
https://www.kosnews24.gr/politika/item/246270-st?fbclid=IwAR3s0VUrtKJdco_pL8MjT-qPhO6NLR1qb8OLWX4pSZYQ3r5doLXWW7TKA1c

Δεν υπάρχουν σχόλια: