Μονόδρομο αποτελεί η προσφυγή στη Δικαιοσύνη της Beat κατά του νομοσχεδίου του υπουργού Υποδομών, Χρήστου Σπίρτζη, το οποίο θα λειτουργήσει σαν βόμβα στα θεμέλια της startup που ιδρύθηκε το 2011, εν μέσω της χειρότερης οικονομικής κρίσης, στην Ελλάδα και εξαγοράστηκε από τη Μy Taxi, θυγατρική του γερμανικού κολοσσού Daimler, έχοντας σήμερα επεκταθεί σε όλο τον κόσμο. Όπως τονίζει στο "Κεφάλαιο" ο Νίκος Δρανδάκης, ιδρυτής της εταιρείας, που έχει αναπτύξει τη διαδικτυακή εφαρμογή εντοπισμού ταξί, "το νομοσχέδιο συνιστά υπέρβαση λογικής και με δυσκολία θα μπορούσε να γίνει νόμος του κράτους".
"Πρόκειται για ευθεία επίθεση στο μοντέλο που δημιουργήσαμε, του οποίου την κατάργηση φαίνεται ότι επιδιώκει η εν λόγω νομοθετική πρωτοβουλία. Αγνοούμε ποιο είναι το πρόβλημα που λύνει. Στη Βραζιλία, στο Περού και το Μεξικό, οι Αρχές ελάμβαναν τη γνώμη μας πολύ καιρό προτού καταρτίσουν ένα αντίστοιχο νομοσχέδιο για τη συγκεκριμένη αγορά", σημειώνει ο κ. Δρανδάκης.
"Πρόκειται για ευθεία επίθεση στο μοντέλο που δημιουργήσαμε, του οποίου την κατάργηση φαίνεται ότι επιδιώκει η εν λόγω νομοθετική πρωτοβουλία. Αγνοούμε ποιο είναι το πρόβλημα που λύνει. Στη Βραζιλία, στο Περού και το Μεξικό, οι Αρχές ελάμβαναν τη γνώμη μας πολύ καιρό προτού καταρτίσουν ένα αντίστοιχο νομοσχέδιο για τη συγκεκριμένη αγορά", σημειώνει ο κ. Δρανδάκης.
Διαβάστε περισσότερα:
http://capital.gr/epixeiriseis/3244012/ti-krubetai-piso-apo-ton-polemo-pou-anoixe-i-kubernisi-stin-beat
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου