Φοιτητές προσπάθησαν να εμποδίσουν τη συνάντηση των καθηγητών και να ακυρώσουν τη διαδικασία, αρνούμενοι τον διάλογο. | |||
Του Απόστολου Λακασά | |||
«Η σχολή είναι χωρίς επαρκή καθαριότητα, δεν υπάρχει θέρμανση και οι φοιτητές τουρτουρίζουν, η σχολή είναι αφύλαχτη την ίδια στιγμή που υπάρχουν καταγγελίες για διακίνηση ναρκωτικών έξω από τους χώρους της» ανέφερε χθες στην «Κ» καθηγητής της Φιλοσοφικής. Και όμως οι αριστεροί φοιτητές αντί να εκθέσουν με σοβαρότητα τα προβλήματα της σχολής, προτίμησαν να «πρωτοτυπήσουν» κραυγάζοντας... «Ενας είναι ο εχθρός, ο ιμπεριαλισμός»! Ιδού λοιπόν τι συνέβη, όπως αποτυπώθηκε στην ηλεκτρονική πύλη διαλόγου του ΑΠΘ: • Το τριήμερο 17 με 19 Δεκεμβρίου είχε οριστεί από την Αρχή Διασφάλισης και Πιστοποίησης της Ποιότητας στην Ανώτατη Εκπαίδευση (ΑΔΙΠ) η εξωτερική αξιολόγηση των τμημάτων Ελληνικής, Αγγλικής και Γερμανικής Γλώσσας και Φιλολογίας του ΑΠΘ. Τα τμήματα είχαν προετοιμαστεί έχοντας τις εκθέσεις εσωτερικής αξιολόγησης μαζί με τα υπόλοιπα έγγραφα που απαιτούνται, ενώ παράλληλα είχαν προγραμματίσει επισκέψεις των εξωτερικών αξιολογητών στους χώρους των Τμημάτων αλλά και κατά τη διάρκεια παραδόσεων. • Ομως, την πρώτη ημέρα της αξιολόγησης, στις 17 Δεκεμβρίου ομάδα φοιτητών, κυρίως του Τμήματος Φιλολογίας, δεν επέτρεψε σε καθηγητές και αξιολογητές την πρόσβαση στα τρία κτίρια της Φιλοσοφικής. Εκ των πραγμάτων οι επιλογές που είχαν οι υπεύθυνοι των τριών τμημάτων για να ολοκληρωθεί η αξιολόγηση ήταν δύο: ή να αναζητήσουν άλλο χώρο εντός του ΑΠΘ είτε να τη διεξάγουν σε χώρο εκτός του ΑΠΘ. Το κάθε τμήμα επέλεξε ξεχωριστά. Το Αγγλικό και το Γερμανικό επέμειναν η εξωτερική τους αξιολόγηση να γίνει σε χώρο του ΑΠΘ. Το Φιλολογικό διάλεξε το Αρχαιολογικό Μουσείο. «Εκεί είχε τουλάχιστον θέρμανση» σχολίασε χθες στην «Κ» καθηγήτρια του τμήματος, θέλοντας να καταδείξει τα προβλήματα που αντιμετωπίζει το ίδρυμα. Διαβάστε περισσότερα: http://www.kathimerini.gr/4dcgi/_w_articles_kathremote_1_24/12/2013_533621 |
Τρίτη 24 Δεκεμβρίου 2013
Η περιπέτεια ξένων και Ελλήνων αξιολογητών σε κεντρικό ΑΕΙ
Εγγραφή σε:
Σχόλια ανάρτησης (Atom)
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου