Βραχυκύκλωμα σε όλη την αλυσίδα των εισαγωγών- εξαγωγών, παρενέργειες στις χερσαίες και λιμενικές μεταφορές, στην ιδιωτικοποίηση της ΤΡΑΙΝΟΣΕ, αλλά κυρίως πλήγμα στο δεύτερο μεγαλύτερο στρατηγικό πλεονέκτημα που έχει η χώρα, μετά τον τουρισμό: Τη γεωγραφική της θέση ως πύλης εισόδου για τη μεταφορά των ασιατικών προϊόντων προς την Ευρώπη.
Στα παραπάνω συνοψίζονται οι ζημιές που προκαλεί στην οικονομία το επί 37η ημέρα συνεχιζόμενο κλείσιμο της σιδηροδρομικής γραμμής στην Ειδομένη.
Το δυνατό χαρτί της ΤΡΑΙΝΟΣΕ το οποίο άρχισε να κτίζεται από το 2012 και μετά όταν ενέταξε στο πελατολόγιό της για λογαριασμό της Cosco, όλους τους μεγάλους διεθνείς της πελάτες, όπως η Hewlett-Packard, η Sony, η ΖΤΕ, η Huawei, η Dell, η ΙΚΕΑ και η P&G, έχει αρχίσει να καίγεται.
Επισήμως η Cosco αποφεύγει να δώσει διαστάσεις στο θέμα, προσπαθεί για ευνόητους λόγους να το κρατήσει χαμηλά, η ανησυχία της όμως είναι έκδηλη. Οι γνωρίζοντες ξέρουν πως πολλοί πελάτες της έχουν κουρασθεί από τις συνεχείς καθυστερήσεις που συνεπάγεται η παράκαμψη μέσω Βουλγαρίας, προβληματίζονται έντονα για την επιλογή του Πειραιά, και ουδείς αποκλείει να στραφούν σε άλλα λιμάνια, αν η Ειδομένη συνεχίσει να παραμένει κλειστή.
Σιωπή επικρατεί τόσο σε επίπεδο ΤΑΙΠΕΔ όσο και διοίκησης της ΤΡΑΙΝΟΣΕ. Ξέρουν ότι το πλήγμα που δέχεται η θυγατρική του ΟΣΕ βλάπτει καθημερινά την εικόνα της, επηρεάζει αρνητικά την αξιοπιστία της, και πέραν της οικονομικής ζημιάς που υφίσταται, ο φόβος που δεν ομολογείται δημόσια είναι μη τυχόν τινάξει στον αέρα τον υπό εξέλιξη διαγωνισμό αποκρατικοποίησης, οι προσφορές για τον οποίο έχουν οριστεί για τις 31 Μαΐου.
Διάβασε περισσότερα στο:
http://www.liberal.gr/arthro/45453/oikonomia/2016/ta-saranta-tis-eidomenis.html
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου