googleb1fd7cd7ef71feda.html

Δευτέρα 5 Νοεμβρίου 2018

Βαρβαρότητες των δολοφόνων σε βάρος της μητέρας του Κατσίφα


Συγκλονίζει και η κραυγή αγωνίας της μητέρας: «Το παιδί μου τι το κάνουν εκεί; Τι το κρατάνε και μας ταλαιπωρούν; Τι άλλο θέλουν; Να μας εξοντώσουν από τα μέρη μας;», αναρωτιέται η τραγική μάνα που περιγράφει τις τελευταίες στιγμές με τον γιο της αλλά και σε όσα δραματικά βίωσε όταν κουκουλοφόροι εισέβαλαν σπίτι της αναζητώντας τον γιο της: «Εδώ μας τυράννησαν έξι ώρες μέσα στο σπίτι, με το όπλο στο μέτωπο συνέχεια… ‘Μίλα αλβανικά’, ‘μα δεν ξέρω, είμαι Ελληνίδα’, με πετάνε στον καναπέ.. ‘Αυτό τι το θες;’ «Είμαι χριστιανή ορθόδοξη”, και πάλι με πετάνε, και μου δίνουν μια με το όπλο, με το κοντάρι και του σκάω το όπλο και μου λέει "θέλεις να σου την μπουμπουνίσω"; Κάνε ό,τι θες, μόνο το παιδί μου θέλω», αναφέρει η μητέρα του 35χρονου ομογενούς.
Πηγή:
https://www.newsbomb.gr/ellada/news/story/930625/tromokratia-apo-toys-alvanoys-pote-tha-epistrafei-i-soros-toy-katsifa-xtypisan-ti-mitera-toy

Δεν υπάρχουν σχόλια: