googleb1fd7cd7ef71feda.html

Τρίτη 9 Αυγούστου 2022

Ερωτευμένος με το Σύμπαν: Η τελευταία συνέντευξη του Διονύση Σιμόπουλου στον Δημήτρη Δανίκα

 


Μου είπε, λίγο ταραγμένος, ο Διονύσης Σιμόπουλος: «Είμαι παντρεμένος από το 1968. Πενήντα τόσα χρόνια με την ίδια Γυναίκα, την Κάρεν. Είναι από τις ΗΠΑ, από Νεμπράσκα. Εκεί που βγαίνουν τα καλύτερα κρέατα στον κόσμο. Αμα δοκιμάσεις φιλέτο από το χωριό της, θα πάθεις πλάκα. Κάθε φορά που το σκέφτομαι ηδονίζομαι».

Και πάλι χωρίς να τον ρωτήσω, με προλαβαίνει, με την ίδια διακριτική ταραχή και συμπληρώνει: «Εχουμε τρία παιδιά, δύο αγόρια και ένα κορίτσι και πέντε εγγονές. Ζωή να ’χουνε».

- Ακολούθησαν την ίδια πορεία με εσάς;
«Στο ξεκίνημα. Το πρώτο μου πτυχίο ήταν Επικοινωνία. Και τα τρία άρχισαν τις σπουδές τους με την Επικοινωνία. Στη συνέχεια η Ελένη ασχολήθηκε με τις business, ο Πάνος έγινε σκηνοθέτης και ο Βασίλης με πτυχίο Πολιτικής Επικοινωνίας από το Χάρβαρντ».

- Φαντάζομαι αισθάνεστε πληρέστατος.
«Οταν με ρώτησε κάποιος συνάδελφός σου ποια ήταν η μεγαλύτερη προσωπική επιτυχία, απάντησα η γυναίκα μου, τα παιδιά μου και τα εγγόνια μου. Η μεγαλύτερη περιουσία μου. Ολα τα άλλα έρχονται και παρέρχονται. Δεν τα παίρνεις μαζί σου. Ομως τα παιδιά σου τα αφήνεις πίσω σου ως εκπροσώπους σου. Ο μέγας Τριχόπουλος είχε πει “προσπαθούμε να πολεμήσουμε τον θάνατο κάνοντας παιδιά”. Αφήνεις πίσω σου τη συνέχειά σου. Εμπλουτισμένη και βελτιωμένη». Eνα αστέρι με το όνομα Διονύσης Σιμόπουλος

Διαβάστε περισσότερα: https://www.protothema.gr/greece/article/1272285/eroteumenos-me-to-suban-i-teleutaia-sunedeuxi-tou-dionusi-simopoulou-ston-dimitri-danika/

Δεν υπάρχουν σχόλια: