googleb1fd7cd7ef71feda.html

Δευτέρα 6 Νοεμβρίου 2023

"ΕΓΩ ΔΕΝ ΕΙΜΑΙ ΚΑΤΑ ΤΩΝ ΕΒΡΑΙΩΝ, ΚΑΤΑ ΤΟΥ ΣΙΩΝΙΣΜΟΥ ΕΙΜΑΙ"

 

στη φωτό, ο Theodor Herzl, ο πατέρας του σύγχρονου Σιωνισμού που στο βιβλιαράκι του "Der Judenstaat" οραματίστηκε τη δημιουργία ενός σύγχρονου Ιουδαϊκού κράτους, το 1896, σε μια περιοχή που αποτελούσε μέχρι το 1947 Αγγλική αποικία


Ο χρήστης Κώστας Κάπος είναι με το χρήστη Costas Kapos.

Μόνιμη επωδός διαφόρων αγράμματων και ημιμαθών, που προσπαθούν να ξεχωρίσουν τους Εβραίους, από το πολιτικο-κοινωνικό ρεύμα που αναπτύχθηκε στα τέλη του 19ου αιώνα, και στόχευε στη δημιουργία ενός κράτους-καταφυγίου για τους απανταχού Εβραίους, που είχαν υποστεί συνεχείς διώξεις, πογκρόμ και σφαγές από τους χριστιανικούς (κυρίως) πληθυσμούς της Ευρώπης.
Σα να λένε, ότι "εγώ δεν είμαι ρατσιστής, αυτοί είναι μαύροι".
Σα να λένε ότι οι Εβραίοι δεν τους είναι αντιπαθείς, αλλά όχι ρε φίλε και να απαιτούν να έχουν Πατρίδα στα προγονικά τους εδάφη.
Πάρτε το χαμπάρι, αγράμματα συντρόφια μου, δεν υπάρχει ΟΥΤΕ ΕΝΑΣ Εβραίος στον πλανήτη που να ΜΗΝ είναι Σιωνιστής, να μην θέλει δηλαδή ένα τόπο που να αποκαλεί "Πατρίδα", ακόμα κι αν δεν έμεινε ποτέ εκεί. Άλλωστε, Σιωνισμός σημαίνει την επιστροφή τους στο όρος Σιών.
Τελικά, αυτός ο νομός Ημιμαθείας, πρέπει να είναι ιδιαίτερα πολυπληθής, στην Ελλάδα....

Δεν υπάρχουν σχόλια: