Όπως ήρθε (απλά προς επίδειξη γιά τα γίδια), έτσι το στέλνουν πίσω στην Ιταλία το "Ασημένιο Βέλος":
-Τα 9 κόμπακτ βαγόνια του δεν χωράνε σε πολλές αποβάθρες της γραμμής Αθήνα -Θεσσαλονίκη.
-Λειτουργεί με 2 κεραίες παντογράφους ενώ το ελληνικό σύστημα εναέριας ηλεκτροδότησης είναι κατασκευασμένο διά μία.
-Δεν χωράει στο αμαξοστάσιο του ΟΣΕ στον Πειραιά διά συντήρηση.
-Τα 9 κόμπακτ βαγόνια του δεν χωράνε σε πολλές αποβάθρες της γραμμής Αθήνα -Θεσσαλονίκη.
-Λειτουργεί με 2 κεραίες παντογράφους ενώ το ελληνικό σύστημα εναέριας ηλεκτροδότησης είναι κατασκευασμένο διά μία.
-Δεν χωράει στο αμαξοστάσιο του ΟΣΕ στον Πειραιά διά συντήρηση.
Όσοι/ες ονειρευόντουσαν ταξείδι 4,5 ωρών με το τραίνο, ήρθε η ώρα να αλλάξουν πλευρό.
Άλλος ένας φρεσκοκομμένος σανός γιά τα ζώα.
ΥΓ. Πιθανόν οι Ιταλοί να μας στείλουν παλαιότερα μοντέλα του 1994 συμβατά με την Ελληνική τεχνολογία. Κατάλαβες πόσο πίσω είμαστε στα τραίνα με τους πιό ακριβοπληρωμένους τραινουπαλλήλους του κόσμου.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου