Θυμήθηκα μία υπάλληλο στην Ελληνική πρεσβεία στο Λονδίνο που την συνέλαβαν στα χάρολτς να έχει κλέψει δύο φούστες.Οι Άγγλοι ζήτησαν να γίνει άρση της ασυλίας για να δικαστεί και η Ελλάς την κάλεσε πίσω χωρίς να γίνει άρση. Σήμερα ο συριζα την έχει κάνει διευθύντρια στο γραφείο που είναι αρμόδιο για τις εισπράξεις που που προορίζονται για τους πυρόπληκτους....Καταλάβατε.....
«ΣΤΑ ΚΟΚΚΙΝΑ» Δείτε On Demand την εκπομπή 23 Ιουνίου 2026
Πριν από 8 δευτερόλεπτα

Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου