.....επί των ημερών του κ. Παπαθανάση, η ΣΤΑΣΥ, από μια ζημιογόνος εταιρεία, μετεβλήθη σε ελάχιστο χρόνο σε μια επιχείρηση με λειτουργική κερδοφορία που έγινε παράδειγμα εξυγίανσης ακόμη και για τις ευρωπαϊκές συγκοινωνίες.
Κατόπιν τούτου, ο κ. Σπίρτζης είναι που θα πρέπει να απαντήσει στα εξής καίρια ερωτήματα:
Γιατί σήμερα η ΣΤΑΣΥ επιβαρύνει τον κρατικό προϋπολογισμό με δεκάδες εκατομμύρια ευρώ, όταν επί διακυβέρνησης Νέας Δημοκρατίας η εταιρεία δεν λάμβανε καμία κρατική επιδότηση και δεν επιβάρυνε ούτε με ένα ευρώ τον Έλληνα φορολογούμενο;
Κατόπιν τούτου, ο κ. Σπίρτζης είναι που θα πρέπει να απαντήσει στα εξής καίρια ερωτήματα:
Γιατί σήμερα η ΣΤΑΣΥ επιβαρύνει τον κρατικό προϋπολογισμό με δεκάδες εκατομμύρια ευρώ, όταν επί διακυβέρνησης Νέας Δημοκρατίας η εταιρεία δεν λάμβανε καμία κρατική επιδότηση και δεν επιβάρυνε ούτε με ένα ευρώ τον Έλληνα φορολογούμενο;
Γιατί σήμερα η ΣΤΑΣΥ πνίγεται στα ελλείμματα και έχει αυξήσει παράλληλα όλα τα εισιτήρια, ενώ επί διακυβέρνησης Νέας Δημοκρατίας το εισιτήριο είχε μειωθεί από 1,40 σε 1,20 ευρώ και παρ’ όλα αυτά είχε και λειτουργική κερδοφορία;
Πώς εξηγείται ότι ακόμη και μετά τη λειτουργία του ηλεκτρονικού εισιτηρίου το 2017, η εταιρεία έχει μειωμένα έσοδα κατά 30,5% σε σχέση με το 2014;
Τις απαντήσεις αυτές οφείλει να τις δώσει ο κ. Σπίρτζης και ο ΣΥΡΙΖΑ. Διότι είναι πρωτοφανές μια κυβέρνηση να παραλαμβάνει μια εταιρεία με λειτουργική κερδοφορία 2,7 εκατ. ευρώ (2014) και να την καταδικάζει μέσα σε μόλις ένα χρόνο σε λειτουργικό έλλειμμα 21,5 εκατ. ευρώ επειδή ο ΣΥΡΙΖΑ αποφάσισε να κάνει κυβερνητική πολιτική το “δεν πληρώνω”. Υπογραμμίζεται, μάλιστα, ότι η κατρακύλα της ΣΤΑΣΥ συνεχίστηκε και τα επόμενα χρόνια καθώς το 2016 εμφάνισε λειτουργικό έλλειμμα 25,5 εκατ. ευρώ και το 2017 32,7 εκατ. ευρώ.
Σημειώνεται, τέλος, ότι το πόρισμα βάσει του οποίου ο κ. Παπαθανάσης ταλαιπωρήθηκε στα δικαστήρια την τελευταία διετία, το συνέταξε η Γενική Επιθεωρήτρια κ. Μαρία Παπασπύρου που διατηρεί, ως γνωστόν, σχέσεις στενής πολιτικής συγγένειας με τον ΣΥΡΙΖΑ. Θα είχε λοιπόν ενδιαφέρον να δούμε αν με τα στοιχεία που δίνει σήμερα στη δημοσιότητα η Νέα Δημοκρατία, η εν λόγω επιθεωρήτρια θα εκπονήσει ένα νέο πόρισμα για να δώσει απαντήσεις ο αρμόδιος υπουργός.
Πώς εξηγείται ότι ακόμη και μετά τη λειτουργία του ηλεκτρονικού εισιτηρίου το 2017, η εταιρεία έχει μειωμένα έσοδα κατά 30,5% σε σχέση με το 2014;
Τις απαντήσεις αυτές οφείλει να τις δώσει ο κ. Σπίρτζης και ο ΣΥΡΙΖΑ. Διότι είναι πρωτοφανές μια κυβέρνηση να παραλαμβάνει μια εταιρεία με λειτουργική κερδοφορία 2,7 εκατ. ευρώ (2014) και να την καταδικάζει μέσα σε μόλις ένα χρόνο σε λειτουργικό έλλειμμα 21,5 εκατ. ευρώ επειδή ο ΣΥΡΙΖΑ αποφάσισε να κάνει κυβερνητική πολιτική το “δεν πληρώνω”. Υπογραμμίζεται, μάλιστα, ότι η κατρακύλα της ΣΤΑΣΥ συνεχίστηκε και τα επόμενα χρόνια καθώς το 2016 εμφάνισε λειτουργικό έλλειμμα 25,5 εκατ. ευρώ και το 2017 32,7 εκατ. ευρώ.
Σημειώνεται, τέλος, ότι το πόρισμα βάσει του οποίου ο κ. Παπαθανάσης ταλαιπωρήθηκε στα δικαστήρια την τελευταία διετία, το συνέταξε η Γενική Επιθεωρήτρια κ. Μαρία Παπασπύρου που διατηρεί, ως γνωστόν, σχέσεις στενής πολιτικής συγγένειας με τον ΣΥΡΙΖΑ. Θα είχε λοιπόν ενδιαφέρον να δούμε αν με τα στοιχεία που δίνει σήμερα στη δημοσιότητα η Νέα Δημοκρατία, η εν λόγω επιθεωρήτρια θα εκπονήσει ένα νέο πόρισμα για να δώσει απαντήσεις ο αρμόδιος υπουργός.
Διαβάστε περισσότερα:
https://www.liberal.gr/arthro/224215/epikairotita/2018/nd-katerreuse-i-skeuoria-tis-kubernisis-kata-tou-n-papathanasi.html
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου