ΛΑΘΡΟμετανάστες αποβιβάζονται στο λιμάνι των Οινουσσών στη Χίο,σαν κύριοι χωρίς τον παραμικρό φόβο,υπο την επίβλεψη σκάφους του Λιμενικού που το συνόδευε.— Σταυροφόρος (@stavroforos_) October 1, 2018
Το βίντεο το τράβηξε επιβάτης του "Νήσος Σάμος" που ετοιμαζόταν να αποπλεύσει. pic.twitter.com/qbObMy1Qya
Ψηφιακή ασπίδα από το «Πεντάγωνο»
Πριν από 1 ημέρα
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου