❗️ΕΚΤΑΚΤΟ
— Georghy Zhukov (@GeorghyZhukov) November 21, 2025
Ζελένσκι: Αντιμετωπίζουμε μια από τις πιο επικίνδυνες περιόδους στην ιστορία της Ουκρανίας, μια επιλογή μεταξύ της απώλειας της αξιοπρέπειας και της ελευθερίας μας και της απώλειας της υποστήριξης των ΗΠΑ. Επιλέγουμε την αξιοπρέπεια. Η απάντησή μου είναι ο όρκος του… pic.twitter.com/3nTmQfaK3d
Ψηφιακή ασπίδα από το «Πεντάγωνο»
Πριν από 1 ημέρα
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου