Γράφει ο Βασίλης Μανιάς
https://docs.google.com/document/d/14oYre2WnozTn1wrEXQh878RVJ6ydleQqeecFYwLBmh4/edit?pli=1&hl=en#
Διαβάστε περισσότερα:
Αφορμή για τους παρακάτω προβληματισμούς στάθηκε το κείμενο που δημοσιοποίησε η οικολογική παρέμβαση κατά της μονοδρόμησης του λιμανιού αλλά και οι πάμπολλες συζητήσεις για το θέμα αυτό, στις οποίες έτυχε να παρευρίσκομαι, όπου κατά καιρούς άκουγα επιχειρήματα υπέρ ή κατά της ενέργειας αυτής.
Το σκεπτικό της οικολογικής παρέμβασης εν συντομία είναι ότι η μονοδρόμηση του λιμανιού σημαίνει λιγότερη χρήση αμαξιών, περισσότερη χρήση ποδηλάτου και πεζοπορίας και εν τέλει καλύτερη ποιότητα ζωής.
Από ΤοπικήΑνάπτυξηMAY292010 |
Γράφουν χαρακτηριστικά:
«Ας δείξουμε στους επισκέπτες μας ότι δε σκεφτόμαστε μόνο τη κίνηση των ρυπογόνων οχημάτων μας. Όταν στην Ευρώπη έχει διαδοθεί η ηλεκτροκίνηση και η υγραεροκίνηση αλλά και οι μεγάλες πεζοδρομήσεις εμείς ακόμα συζητάμε για να κυκλοφορούν παντού τα ρυπογόνα οχήματά μας για να μη κάνουμε μια μικρή παράκαμψη. Όχι στην ελεύθερη κίνηση των οχημάτων μας παντού. Δώστε χώρο στους πεζούς και στα ποδήλατα. Ναι σε καλύτερη ποιότητα ζωής.».
Όμως, το να στέλνεις μια ροή αυτοκινήτων από μια σύντομη πορεία σε μια μακρύτερη δεν σημαίνει ότι περιορίζεις τα αυτοκίνητα! Αντίθετα τα αναγκάζεις να κάνουν πολύ μεγαλύτερες διαδρομές πάλι μέσα στην πόλη και στο κέντρο της (Μ. Αλεξάνδρου, Ελ. Βενιζέλου κ.λ.π.) Σκεφτείτε πόσα περισσότερα χιλιόμετρα κάνουν καθημερινά χιλιάδες αμάξια για να πάνε από τη μια μεριά της πόλης στην άλλη λόγω της μονοδρόμησης. Αποτέλεσμα: απώλεια χρόνου, ταλαιπωρία, κυκλοφοριακό κομφούζιο στο κέντρο της πόλης, οικονομικό κόστος για καύσιμα, περιβαλλοντική επιβάρυνση κ.λ.π. Πως είναι λοιπόν περισσότερο οικολογικό κάτι που σαφώς επιβαρύνει περισσότερο όλους τους παραπάνω δείκτες.
https://docs.google.com/document/d/14oYre2WnozTn1wrEXQh878RVJ6ydleQqeecFYwLBmh4/edit?pli=1&hl=en#
Διαβάστε περισσότερα:
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου