googleb1fd7cd7ef71feda.html

Δευτέρα 13 Φεβρουαρίου 2017

Καρδάμενα, Απρίλιος 1959. Ο γάμος των γονιών μου...

Διακρίνονται:
Γιάννης Κατσίλης, ο μικρός σε πρώτο πλάνο, γιος της Χριστίνας αδελφής του πατέρα μου.
Γιώργος Καραναστάσης, ο δεύτερος μικρός, γιος της Κοντέσας αδελφής του πατέρα μου. 
Πίσω από τον μικρό Γιώργο διακρίνεται ο  πατέρας μου (Νικόλαος Παπανικολάου)-γαμπρός. Έχει αριστερά του τον θείο μου Χριστόφορο Παρβέρη (σύζυγο της Βασιλείας, αδελφής της μητέρας μου) και δεξιά του τον θείο μου Αδαμάντιο Αδαμαντίδη (αδελφό της μητέρας μου). 
Δίπλα του στα δεξιά της φωτογραφίας ο παππούς μου Φίλιππος Παπανικολάου. Πίσω και ανάμεσα στον πατέρα μου και τον Αδαμάντιο Αδαμαντίδη διακρίνεται η αδελφή του πατέρα μου Ρηνιώ
Στο βάθος διακρίνεται η μητέρα μου (Δομνίκη Αδαμαντίδη) - νύφη, έχοντας δεξιά της τον Μιχάλη Κουγιουμτζή, σύζυγο της αδελφής της μητέρας μου Θάλειας
Δυστυχώς η ευκρίνεια της φωτογραφίας δεν μου επιτρέπει να ξεχωρίσω περισσότερα άτομα. Κάθε βοήθεια δεκτή.

Δεν υπάρχουν σχόλια: