googleb1fd7cd7ef71feda.html

Σάββατο 17 Ιουνίου 2017

ΘΡΗΣΚΕΥΤΙΚΗ ΑΣΤΥΝΟΜΙΑ ΣΤΗΝ ΑΘΗΝΑ ;

George Voulgarakis-Full  
Είμαι αθεράπευτος λάτρης του κέντρου της πόλης μας.
Μου αρέσει η ενέργεια του ιστορικού κέντρου και οι άνθρωποι του.
Χρόνια τώρα, είναι η πιο αγαπημένη μου βόλτα.
Σταματάω σχεδόν σ όλα τα μαγαζιά.
Τόσα χρόνια, βλέπετε, με ξέρουν και τους ξέρω.
 Η χθεσινή μου βόλτα όμως, με άφησε άφωνο!
- Τι θα γίνει με την Θρησκευτική Αστυνομία των Μουσουλμάνων ρε Γιώργο; Με ρώτησε ένας φίλος ( δεν αναφέρω το όνομα του για ευνόητους λόγους) .
- Τι εννοείς; Τον ρώτησα;
- Καλά δεν έχεις πάρει χαμπάρι ότι τον τελευταίο καιρό, υπάρχει μια άτυπη αστυνομία από Μουσουλμάνους;
Έμεινα μ ανοιχτό το στόμα και τον κοίταζα !
- Ρε Γιώργο, ξύπνα ! Κυκλοφορούν , μέρα μεσημέρι και όποια γυναίκα δική τους, δεν είναι ντυμένη όπως προστάζει η ΣΑΡΙΑ , την πλησιάζουν, δεν ξέρω τι της λένε και μετά την αρπάζουν και φεύγουν!
- Περίμενε και θα δεις ...
Και το είδα με τα μάτια μου στην οδό Σωκράτους!!!
Έπαθα σοκ!
Δεν θα γράψω την άποψη μου για το θέμα γενικότερα. Μπορείτε να την εικάσετε άλλωστε.
Απευθύνω όμως δημόσια έκκληση στην Κυβέρνηση, το Δήμο, και κάθε αρμόδιο :
Ασχοληθείτε με το θέμα, πριν είναι αργά!
Οπως λέει και ο σοφός λαός "Όλα τ είχε η Μαριωρή , ο φερετζές τις έλειπε..."

Δεν υπάρχουν σχόλια: