googleb1fd7cd7ef71feda.html

Τετάρτη 7 Ιουνίου 2017

Μήπως…?

Ο Σωκράτης είναι ο Δ/ντης του Γυμνασίου Ρεθύμνου που αναγκάστηκε ν απευθυνθεί στις αρχές για να προστατέψει τους μαθητές του. Είναι ο Δ/ντης που σε κάθε κατάληψη ξενυχτάει έξω απ το σχολείο για να μη συμβεί κάτι. Όμως, πέρσι συνέβη… τραυματίστηκε σοβαρά ένας μαθητής από σπασμένο τζάμι. Φέτος τον Σεπτέμβρη προσπάθησε όσο μπορούσε να σταματήσει την κατάληψη, με τους μαθητές, με τους γονείς, με τον Δ/ντη Δ.Ε., με όσους μπορούσε. Κανείς δεν κατάφερε να πείσει τα παιδιά να λήξουν την κατάληψη, κανείς όμως δεν αναλάμβανε και την ευθύνη. Οι μαθητές ανυποχώρητοι στα αιτήματά τους (βουίζει ο ανεμιστήρας, κ.ά.), οι γονείς έτοιμοι ν αναζητήσουν ευθύνες αν κάτι συμβεί, ο Δ/ντης Δ/θμιας αποχώρησε, έμεινε ο Σωκράτης στην κατάληψη μέρα και νύχτα να πηγαινοέρχεται και να ξενυχτάει απ έξω μήπως και συμβεί κάτι! Πλησίαζε η δεύτερη νύχτα και οι ανήλικοι μαθητές 12-14 χρόνων πηγαινοέρχονταν σε έναν αφύλαχτο χώρο με έντονη παρουσία εξωσχολικών. Αποφάσισε να απευθυνθεί στις αρχές για να προλάβει κάποιο μεγαλύτερο κακό. Ο εισαγγελέας άσκησε δίωξη, το δικαστήριο ανηλίκων επέβαλε πριν λίγες μέρες ποινές 80 ωρών κοινωνικής εργασίας στους τρείς μαθητές που θεωρήθηκαν υπεύθυνοι. Ο ίδιος ο Δ/ντης δήλωσε στο δικαστήριο ότι δεν υπήρξε καμία φθορά. Μόλις έγινε γνωστή η απόφαση, άνοιξε ο ασκός και σκόρπισε μια άδικη, άγρια και αήθη επίθεση, άρχισε η ανθρωποφαγία… H ΕΛΜΕ της περιοχής του δεν αρκέστηκε στο να προτείνει την οριστική και διαπαντός διαγραφή του από το σωματείο αλλά έφτασε στο σημείο να προτείνει (άκουσον, άκουσον) την πλήρη επαγγελματική και κοινωνική του απομόνωση! Στο ίδιο πνεύμα περί δημοκρατίας και άλλες οργανώσεις διαφόρων περιοχών, στο ίδιο πλαίσιο υποκρισίας για τα δίκαια αιτήματα και τις διεκδικήσεις των μαθητών. Και λέω υποκρισίας, γιατί όλοι ξέρουμε για τον εθιμοτυπικό χαρακτήρα των μαθητικών καταλήψεων. Και γιατί όλοι μπορούμε να υποψιαστούμε ότι με αυτόν τον τρόπο ακυρώνεται και απαξιώνεται κάθε πραγματικά δίκαιη διεκδίκηση… Ας αναλογιστούμε τις συνέπειες!
Διαβάστε περισσότερα: 
http://users.sch.gr/pmimilidou/wordpress/?p=419

Δεν υπάρχουν σχόλια: