googleb1fd7cd7ef71feda.html

Τετάρτη 18 Νοεμβρίου 2020

Φτάνει πια!!!

 


Ο χρήστης 
Antonios Liolios
 αισθάνεται θυμωμένος.

ΣΗΜΕΡΑ: 400 διασωληνωμενοι, εκατοντάδες νοσηλευομενοι, Νοσοκομείο Βέροιας στα όριά του. Από COVID.
Οπότε:
1. Χθες σε παρατήρηση στον μπακάλη γιατί δεν φοράει μάσκα μου απάντησε "Ευχαριστώ, δεν θα πάρω!"
-Ούτε κι εγώ θα πάρω πια κάτι από σένα. Διότι αν με την συμπεριφορά σου αρρωστήσεις εσύ ή κάποιος που θα κολλήσεις και καταλάβετε το μοναδικό κρεβάτι νοσηλείας ή ακόμα χειρότερα της ΜΕΘ που υπάρχει στο νοσοκομείο Βέροιας, δεν θα θέλω καν να σε ξέρω. Και αν δεν αντέχεις τη μάσκα επειδή δουλεύεις πολλές ώρες, ανέβα σε παρακαλώ μιά βόλτα στο νοοσοκομείο να σου δειξουν οι γιατροί, οι νοσηλεύτριες, οι τραυματιοφορείς, οι καθαρίστριες, πως γινεται να την αντεξεις
2. Μου λες οτι ενδιαφέρεσαι για το κοινωνικό καλό και τη Δημόσια Υγεία. Αν συμμετάσχεις ΣΗΜΕΡΑ σε οποιαδήποτε συνάθροιση ή μαζική κινητοποίηση , θα ακυρώσεις στα μάτια μου όλα σου τα λόγια τα μεγάλα.
3. Κι όσο για σένα ΑΛΗΤΗ που διαδίδεις θεωρίες συνωμοσίας και αποθαρρύνεις τον κόσμο απ την τήρηση του νόμου ή τον ενθαρρύνεις να τον παραβιάσει, δεν θέλω να σε ξέρω. Στην περίοδο της κρίσης έδειξες τον πραγματικο χαρακτήρα σου. ΑΛΗΤΗ
Να με συγχωράτε για το ύφος μου, αλλά τώρα πια η ανευθυνότητα και η παράβαση του νομου μεταφραζεται σε ΚΑΘΗΜΕΡΙΝΕΣ απωλειες ζωών. Και ο επαγγελματικός μου
όρκος με υποχρεώνει να τις προστατεύω όπως και όσο μπορώ


Δεν υπάρχουν σχόλια: