googleb1fd7cd7ef71feda.html

Τετάρτη 29 Σεπτεμβρίου 2021

Νίκος Παπανικολάου: Θέλω να πω ένα τεράστιο ευχαριστώ για άλλη μια φορά σε όλον τον κόσμο μου όπου ήταν εκεί να με στηρίξει

 


Άλλη μια δύσκολη προετοιμασια έλαβε τέλος και το αποτέλεσμα μας δικαίωσε...Καταφέραμε να σηκώσουμε τον διεθνή τιτλο του KGP μέσα στο κατάμεστο @ammoskos ...Θέλω να πω ένα τεράστιο ευχαριστώ για άλλη μια φορά σε όλον τον κόσμο μου όπου ήταν εκεί να με στηρίξει πραγματικά οι φωνές σας και η εμψύχωση με έκανε να μην σκέφτομαι τίποτα άλλο παρά να κάνω μόνο μπροστά ώστε να καταφέρουμε να πάρουμε την νίκη στο πιο δύσκολο έως τώρα παιχνίδι της καριέρας μου....Θέλω να σας πω ότι αυτό είναι μόνο η αρχή τα καλύτερα έρχονται και σύντομα θα έχουμε πολύ μεγάλες ανακοινώσεις για την πορεία μας...!!!Ένα μεγάλο ευχαριστώ επίσης για άλλη μια φορά στην ομάδα μου @sofia_chatzichristou nektarios ouzonis στον φυσιοθεραπευτή μου που φροντίζει ώστε το σώμα μου να είναι πάντα στα καλύτερα του ακόμα και μετά της σκληρές προπονήσεις @hatziantonioumanolis στην εταιρία @qntgreece και τον @emiliogiagtzoglou για τα κορυφαία συμπληρώματα διατροφής που με κάνουν να δίνω κάθε φορά το 100%..Επίσης ένα μεγάλο ευχαριστώ στον @panoskalampalikis που έκλεισε αυτό το παιχνίδι και ακόμα θέλω να πω ένα μεγάλο ευχαριστώ στον δάσκαλο μου Giwrgos Moustakis για όλες της θυσίες που κάνουμε μαζί κάθε φορά ώστε να τα καταφέρνουμε όλα... Επίσης να ευχαριστήσω τον δήμο της Κω Theodosis Nikitaras Panagiotis Chatzichristofis για την στήριξη καθώς έτσι θα καταφέρουμε να βάλουμε όλο και περισσότερους νέους στον αθλητισμό και επίσης τον μεγάλο μου χορηγό μου Giannis Zamagias που πίστεψε σε εμένα από την πρώτη στιγμή και καταφέραμε να φτάσουμε ως εδώ ....Τέλος ένα μεγάλο ευχαριστώ στον άνθρωπο που έκανε γνωστό το muay thai και το kick boxing σε πολλά σπίτια και κατάφερε να εντάξει πολλους νέους αθλητές να ακολουθήσουν τον δρόμο των πολεμικων τεχνών Σταμάτης Μπιτάκος όπου ταξίδεψε από την Αθήνα στο νησί μας για να είναι δίπλα μου στον αγώνα αυτόν...Ήταν ο άνθρωπος όπου παρακολούθησα το πρώτο μου σεμινάριο όταν έκανα τα πρώτα μου βήματα στο άθλημα και με έκανε να δω πόσο ξεχωριστό και υπέροχο είναι και τώρα ήταν εκεί στην πιο σημαντική έως τώρα μέρα της καριέρας μου....!!!!


Δεν υπάρχουν σχόλια: