googleb1fd7cd7ef71feda.html

Σάββατο 25 Σεπτεμβρίου 2021

MT GP στο Ammos Beach Arena, Κυριακή 26 Σεπτεμβρίου στις 19:00

 





Weight in done...!!! Τυπικοί στα κιλά μας όπως πάντα χάρη στον διατροφολόγο μου @nutritionsupport και στο νο1 μαγειρείο της Κω @coppa.homefood.deli όπου είχε αναλάβει να ετοιμάζει καθημερινά τα γεύματα μου όπως έπρεπε...Αύριο ώρα 19:00 σας περιμένω όλους στο @ammoskos για να δώσουμε την μάχη μας και με την βοήθεια του Θεού να καταφέρουμε να κρατήσουμε την ζώνη στο νησί μας...!!! Κλείνοντας ένα μεγάλο ευχαριστώ στον δάσκαλο μου @giwrgosmoustak και σε όλο μου το τεαμ @sofia_chatzichristou nektarios ouzonis @xfightnationworld @hatziantonioumanolis @xfightnation_kos για όλη την στήριξη κατά την διάρκεια της προετοιμασίας μου καθώς και σε όλον μου τον κόσμο για την στήριξη και την αγάπη που μου δίνουν καθημερινά.... Ραντεβού αύριο στο ρινγκ!!!!

Δεν υπάρχουν σχόλια: