googleb1fd7cd7ef71feda.html

Δευτέρα 17 Ιανουαρίου 2022

Σχετικά με τα αυτοκινητιστικά...

 


Νομίζω πως είναι βαθύτερο το πρόβλημα, ειδικά στους άντρες οδηγούς. Και δεν είναι η Φερράρι και το κόστος της, η ουσία του προβλήματος.
Φίλος που εργάζεται στα Σώματα Ασφαλείας, μου είπε πώς εκπαιδεύτηκε ως οδηγός στην καταδίωξη και γενικότερα στη γρήγορη οδήγηση με 6 τύπους οχημάτων, από σχολή ασφαλούς οδήγησης που εκπαιδεύει αστυνόμους λιμενικούς κτλ.
Πιστεύετε ότι ένα Opel Astra 170 ίππων ή ένα μικρούλη Peugeot 106 Rallye 120 ίππων στα χέρια ενός ανεκπαίδευτου πιτσιρικά αποτελεί μέσο μεταφοράς; Ήμουν μπροστά σε δυστύχημα που προκάλεσε στο Διδυμότειχο 25χρονος ΕΠΟΠ, που έκανε μαγκιες στα στενά με BMW 316 παλιά "φτιαγμένη". Πισωκίνητο αυτοκίνητο με δύσκολο τιμόνι. Μπήκε με το αμάξι σε ένα καφενέ και σκότωσε 3...
Στους νέους άνδρες, συγχωρέστε με, το δυνατό αμάξι λειτουργεί ως συνέχεια του πέους τους... Αντριλίκι...
Χρειαζόμαστε άλλη νοοτροπία οδήγησης. Δεν είναι κάτι που αλλάζει αμέσως βέβαια. Είναι όμως ένα πρόγραμμα μιας πολιτείας που θα αλλάξει την πολιτεία...
Π.χ. Όσλο 2019: 1 νεκρός όλος κι όλος από αυτοκινητιστικό δυστύχημα. Αφού είναι εφικτό εκεί, γιατί να μην είναι εφικτό και εδώ; Κάθε 30 χρόνια έχουμε μια Δράμα νεκρούς και μια Καβάλα παραπληγικούς... Και καμωνόμαστε με αυτά τα στοιχεία (47000 νεκροί, 70.000 βαριά τραυματισμένοι/30 έτη) ότι θέλουμε να φτιάξουμε καινούργιο ΕΣΥ...

Δεν υπάρχουν σχόλια: