googleb1fd7cd7ef71feda.html

Τρίτη 4 Ιουλίου 2023

Ρόδος: Σοφά λόγια από τον ιδιοκτήτη του beach bar

 


«Εμείς πληρώνουμε για να δουλεύει το Δημόσιο. Τα παιδιά για να δουλεύουν τόσα χρόνια στην επιχείρηση δεν δουλεύουν τυχαία. Τον έναν τον έχω 5 χρόνια, τον άλλον τον έχω 10 χρόνια, άλλον 15. Παρακαλούν να δουλέψουν εδώ. Οι μισθοί είναι καλοί», λέει ο ιδιοκτήτης του beach bar στο Mega, εκτιμώντας ότι πίσω από τον σάλο που προκλήθηκε, είναι ανταγωνιστές της επιχείρησής του.

«27 χρόνια έχω το beach bar. Τόσα χρόνια δεν είναι γίνει κάποιο παράπονο, τώρα ξαφνικά ξεκίνησαν όλα, γιατί κάποιοι ήρθαν από Αθήνα και θέλουν να πάρουν τις παραλίες εδώ και δημιουργούν προβλήματα. Δεν έχω καμία καταγγελία στο εργατικό κέντρο. Δεν χρωστάω τίποτα σε κανέναν, ούτε σε υπάλληλό μου, ούτε σε έμπορο, ούτε πουθενά».

Διαβάστε περισσότερα: 

https://www.protothema.gr/greece/article/1388730/rodos-irthan-apo-athina-kai-theloun-na-paroun-tis-paralies-leei-o-idioktitis-tou-beach-bar/

Δεν υπάρχουν σχόλια: