googleb1fd7cd7ef71feda.html

Σάββατο 17 Ιουλίου 2021

Παραμύθια οι αυστηροί έλεγχοι στα Λιμάνια


Μεταφέρω την προσωπική μου εμπειρία, από το χθεσινό ταξίδι μου από Πειραιά για Κω. Παρασκευή, 1η ημέρα εφαρμογής υποτίθεται των  νέων  μέτρων. Έφθασα στο λιμάνι 75 λεπτά πριν την αναχώρηση. Ο κόσμος πολύς. Ζήτησα από άνδρα του λιμενικού να ελέγξει τα χαρτιά μου και με παρέπεμψε σε μέλος του πληρώματος. Αυτός μου ζήτησε την γραπτή δήλωση υγείας, δεν έκανε κανένα έλεγχο ταυτοπροσωπίας και μου είπε να περάσω. Όταν του είπα "δες και το πιστοποιητικό εμβολιασμού", του έρριξε μια φευγαλέα ματια και μου είπε εντάξει είσαι, πέρνα. Κανένα σκανάρισμα, κανένας σοβαρός έλεγχος ταυτοπροσωπίας ή των αναγραφομένων στη δήλωση υγείας.

Εύχομαι αυτό που έζησα είναι μια μεμονωμένη περίπτωση και όχι ο κανόνας. Αλλιώς η διασπορά της Covid θα συνεχίσει να είναι ραγδαία και τα παρεπόμενα προβλήματα θα διογκωθούν. 

Κύριε Πλακιωτάκη πάρτε πρωτοβουλίες. Μη μένετε στις ωραιοποιημένες αναφορές των στελεχών του λιμενικού. Κάντε την δική σας έρευνα, ακουμπείστε την πραγματικότητα πριν τα πράγματα ξεφύγουν.

Δεν υπάρχουν σχόλια: